Tof dat je hem nog hebt! Die wijzerplaat is vet he?
Als je zo beredeneerd dan is een horloge voor iemand met een telefoon überhaupt niet nodig
Oneens. Een datum op een duikhorloge is onnodig, maar de tijd en de bezel wel voor het timen van duiken.
Net alsof iedereen die een duikhorloge draagt, er ook mee duikt 🤷🏻
Niet alles hoeft/moet altijd functioneel te zijn.
Nu herhaal je min of meer wat ik zei. Wat is je punt precies?
Een datum wordt nooit gebruikt door duikers.
De tijd en de bezel worden wél gebruikt door duikers.
Zo lastig is het niet om dat te begrijpen, toch?
Deze ervaring heb ik ook, fijne zaak waar je rustig kan zitten en geen onnodige poespas.
Had dat comment niet gelezen, dat verklaard wat
Kijk. FTFY.
Ja, jij bent af
Deze KS mist finesse. Deze is gewoon te plomp. Die bezelring is te dik. Dan toch echt liever de oude KS.
Jazekers heb ik die nog.
Laatst heeft deze groot onderhoud gekregen. Er zit een kompleet nieuw uurwerk in. Dat was goedkoper dan deze compleet reviseren. En is afgeperst, kan er zo weer mee gaan duiken. (In ons Intex zwembad )
Top!
Sorry ik had er misschien bij moeten zetten dat dit mijn strikt persoonlijke ervaring is. Net als deze observatie jouw strikt persoonlijke observatie is.
Ik denk dat het misschien wel niet helemaal aan mij ligt. Twee minuten na mijn bijdrage poste @Erikje eenzelfde ervaring. (zie hierboven). Kan aan personeel liggen wat er op dat moment werkzaam was en dat jij andere medewerkers hebt gesproken. In de half dozijn keren dat ik er was werd ik geconfronteerd met wat ik beschreef. Ik loop er nog wel eens binnen omdat het in de buurt is maar kopen, nee. Iets kopen is voor mij een proces van gunnen.
Ik heb een ziekte of misschien wel erfelijke afwijking dat ik allergies ben voor verkooppraatjes. en ehh nee, niet iedere verkoper heeft en doet dat. In de follow up van mijn post -stukje naar boven- lees je wat ik ervaren heb. Kan natuurlijk heel goed zijn dat jij dingen anders ervaart. Ik houd niet van small talk en verwacht vakkennis.
een AD waar ik er een normaal gesprek over had
Daar heb je helemaal gelijk in, ZELDZAAM. Maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik me er bij neer moet leggen? Ik ga dan naar een winkel die wel verstand van zaken heeft en gun hun de omzet. Blijf blij dat Seiko een boetiek in A’dam heeft. Om te kijken maar niet om te kopen.
kan het mij goed voorstellen.
Dat mag, maar tot ik een positieve ervaring heb gehad zal ik mijn mening niet wijzigen.
Over korting heb ik niets gezegd en weet ik ook niets van. Heb nog nooit om korting gevraagd bij aankoop van een horloge. En mensen die mij mij in de (niet horloge) zaak komen en om korting vragen verwijs ik altijd door naar de souk
Snap ik niet. als ik nog ergens onduidelijk ben geweest laat het dan weten.
Dat hangt van de marge af op hetgeen je verkoopt. Ik vind het bij horloges een ver van schandalige vraag.
Dat zal ik je nooit vragen te doen. Ik wilde alleen aangeven dat er ook andere ervaringen zijn. Maar dit neigt naar “ervaringen met”, nu ik er bij nadenk, en dat zou wel eens slecht voor dit topic kunnen zijn.
Small talk + vakkennis levert bij mij een grotere gunfactor op.
Als geheel te onrustig…
Wel interessante dial. En Kanji is altijd
Is dit serieus?
Ze moeten m in beton gieten…
Vet cool ding. Niet voor mij. Maar vet cool.
Lekker retro.
Dit maakten ze vroeger echt nooit zo hoor