In aanvulling hierop, misschien is de smartwatch ook maar een tijdelijk ding. Volgende stap is een slimme chip onder de huid.
Hoewel daar nog wel heel wat privacy bezwaren aan kleven.
In aanvulling hierop, misschien is de smartwatch ook maar een tijdelijk ding. Volgende stap is een slimme chip onder de huid.
Hoewel daar nog wel heel wat privacy bezwaren aan kleven.
Ik kijk er wel naar uit, een goeduitziende, semi-mechanische smartwach die alles vervangt: bankkaarten, ID’s, sleutels, … en waarmee ik mijn huisverwarming, robotstofzuiger, vaatwasser, mediaplayer, tv, etc mee kan aansturen. Eentje die me het nieuws of mijn fitnessprogramma voorleest.
Uiteraard 200m WR, met hackfunctie en glasbodem.
In navolging op de stijging van Smartwatches…
Afgelopen jaar heeft alleen Fitbit al 21 miljoen wearables verkocht. Stel dat de Fitbit Blaze de tussenstap is naar een Smartwatch, dan wordt die markt nog zeker 3x zo groot. Waar eindigt het dan? Wie dacht 10 jaar geleden dat we allemaal een Smartphone zouden hebben met mobiel internet. Kijk eens naar die aantallen.
Een Smartwatch, tja…
Naar mijn mening kunnen het leuke dingen zijn om om je pols te hebben, Al zag ik laats een collega die er een om had met een babyblauwe band en een oranje kast, ik wist niet wat mij overkwam. Maar ja, de functies die een smartwatch heeft zijn dan ook zeker een genot. Het probleem vind ik dat de huidige stijl smartwatches nu in de mode is en dat later ook veranderd, plus dat ze in waarde erg zullen dalen. Ook vind ik het een stuk minder mooi dan een echt authentiek horloge.
Al moet ik zeggen dat ik de semi-mechanische smartwach toch wel een heel stuk beter vind.
Kortom: doe mij maar een echt mechanisch klokje om de pols