Ben sterk aan het twijfelen of ik ook de blauwe versie van de Tudor Black Bay zal aanschaffen (ipv blauwe omega seamaster). Ik weet dat het nogal verschillende klokken zijn, maar ben steeds meer onder de indruk van de Tudor. Zijn er meer collega’s die meerdere versies van hetzelfde horloge hebben om die reden? (van de monsters weet ik het wel;-)
Nee dat niet, wel op zoek trouwens! Maar net wat anders dan wat jij zegt. Heb een vintage Yema horloge.
Dit merk is in Amerika uitgebracht onder de naam “lejour”. Het horloge wat ik al heb, alleen dan met lejour erop, dat staat nog wel op mijn lijstje
Je hebt dus al de rode begrijp ik uit je post?
Mijn voorkeur heeft de blauwe tov de rode. Kan je altijd overal bij dragen. Die rode is gaaf, maar ik ben toch nooit tot aankoop gekomen. Wel een gemodde seiko BB
maar die bleef ergens in een la liggen. De rode bezel op leer is fantastisch vintage, maar de blauwe op staal vind ik persoonlijk mooier.
check:
wbt je vraag over meer van hetzelfde type/merk…
Momenteel dit:
-skx007j/skx009j/skx399/skx401 plus drie gemodde 007. Slaat nergens op, maar in deze prijs categorie maakt dat niet uit. Er was ook nog een 7002 en een skx011.
-Twee Grand Seiko quartz dress sbgx065/sbgx097(blauw sunburst en mat donker groen).
Ik geloof dat ik in de minderheid ben wanneer ik zeg dat ik de rode op staal dus helemaal geweldig vind. heb hem in Zwitserland gepast met een blauw jasje en wit overhemd, GENIAAL. leren bandje is relatief makkelijk aan te komen zodat je kunt wisselen.
Qua blauwe horloges ben ik redelijk gecharmeerd van de Oris Aquis.
Ik vind de blauwe erg mooi op staal en de rode op leer en een Nato. Ik wil ze beide wel! Ik kan me voorstellen dat je beide versies zou willen, ze hebben beiden hun eigen charme. Twee dezelfde horloges en toch zo verschillend… Als ik mocht kiezen tussen 1 Rolex sub of deze 2 Black bay modellen wist ik t wel
ik heb oa de smp300 en daarnaast de 007 versie. daarnaast zijn er nog wat twins v gshocks en wat gelijke hommages.
Ik hen een Tissot Prs516 automatic setje gehad (wit en blauw), inmiddels verkocht. Spijt van de blauwe
En momenteel een setje Tissot Seamaster blauw (een groot, een klein) en een setje Steinhart Apollon (een grote chrono, een kleine zonder chrono).
Dus nee, ik vind het niet gek. Als het model je aanspreekt, doen!
Steinhart nav b 44 mm in 6 uitvoeringen
Steinhart aviation in 2 uitvoeringen, 3e onderweg
Steinhart ocean 44 in 2 uitvoeringen
Steinhart marine in 2 uitvoeringen
Revue thommen diver in 2 uitvoeringen
Marco V Schreef:
Steinhart nav b 44 mm in 6 uitvoeringen
Steinhart aviation in 2 uitvoeringen, 3e onderweg
Steinhart ocean 44 in 2 uitvoeringen
Steinhart marine in 2 uitvoeringen
Revue thommen diver in 2 uitvoeringen
Volgens mij de kampioen setjes, Marco V!
Heb je aandelen Steinhart?