Ja, meerdere SKXen gehad, tegelijkertijd. En Turtles en Squales 1521 en nu nog twee TAG Heuers 1000-serie en 2 HGPtjes; hoewel bij die laatste één een een auto/GMT is en de andere een driewijzer mecaquartz. Maar ze hebben dezelfde kast, wijzers en bijna dezelfde wijzerplaat. Telt dat dan ook?
![]()
Oh en ik zou het ook helemaal niet erg vinden om nóg een Carrera glassbox te hebben ook, trouwens. ![]()
Oh, heerlijk: thuiskomen dit. Ik heb deze aandoeing heel erg te pakken. Monsters, Samurai, Squale 1521s: serial collecting is mijn middelste naam… ![]()
In deze tijden van AI zou je hier echt beginnen aan twijfelen, maar nee hoor, dit moet wel echt zijn… Lol.
Ik ontken alles. ![]()
Jaren lang naar gezocht
En ik verzeker je. Ze zijn echt ![]()
Als het niet je laatste centen zijn, gewoon doen, pluk de dag enzo.
Niks mis met je, heb ook alle Citizen Promaster Aqualand classic uitvoeringen, hahaha! Gotta have 'm all!
Stand van zaken: sunset blue in bezit, glacier blue via c24 op komst, nu nog salmon bestellen, en verdorie waar is er een zwarte te vinden…
Hele mooie set ![]()
Thanks, jouw setje mag er ook wezen ![]()
De band op jouw panda variant is echt heel erg geslaagd ![]()
Ik heb hier een lange geschiedenis mee. Op dit moment twee koppels die in een ander topic al besproken werden:
Maar in het verleden heb ik ook deze koppels gehad… SKX007 en 009:
SARB035 en 033:
Waren gewoon fijne horloges, kostten de hele wereld niet, dus yolo, zeg maar.
Voor wie nu denkt “hee, dat is allemaal (Grand)Seiko”… dat klopt.