Meerdere kleuren van hetzelfde horloge, doe jij dat ook? (aka: Sanity Check)

18 likes

4 likes

12 likes

5 likes

Ja, meerdere SKXen gehad, tegelijkertijd. En Turtles en Squales 1521 en nu nog twee TAG Heuers 1000-serie en 2 HGPtjes; hoewel bij die laatste één een een auto/GMT is en de andere een driewijzer mecaquartz. Maar ze hebben dezelfde kast, wijzers en bijna dezelfde wijzerplaat. Telt dat dan ook? :thinking: :sweat_smile:
Oh en ik zou het ook helemaal niet erg vinden om nóg een Carrera glassbox te hebben ook, trouwens. :blush:

1 like

Altijd fijn om weer om de pols te hebben :slight_smile:

9 likes

Oh, heerlijk: thuiskomen dit. Ik heb deze aandoeing heel erg te pakken. Monsters, Samurai, Squale 1521s: serial collecting is mijn middelste naam… :sweat_smile:

5 likes

In deze tijden van AI zou je hier echt beginnen aan twijfelen, maar nee hoor, dit moet wel echt zijn… Lol.

1 like

Ik ontken alles. :sweat_smile:

1 like

Jaren lang naar gezocht :slight_smile: En ik verzeker je. Ze zijn echt :slight_smile:

2 likes

Als het niet je laatste centen zijn, gewoon doen, pluk de dag enzo.

2 likes

Niks mis met je, heb ook alle Citizen Promaster Aqualand classic uitvoeringen, hahaha! Gotta have 'm all!

1 like

Stand van zaken: sunset blue in bezit, glacier blue via c24 op komst, nu nog salmon bestellen, en verdorie waar is er een zwarte te vinden…

9 likes

Hele mooie set :heart:

1 like

Thanks, jouw setje mag er ook wezen :ok_hand:t2:

1 like

De band op jouw panda variant is echt heel erg geslaagd :ok_hand:

Schuldig

8 likes

Ik heb hier een lange geschiedenis mee. Op dit moment twee koppels die in een ander topic al besproken werden:

Maar in het verleden heb ik ook deze koppels gehad… SKX007 en 009:

SARB035 en 033:

Waren gewoon fijne horloges, kostten de hele wereld niet, dus yolo, zeg maar.

Voor wie nu denkt “hee, dat is allemaal (Grand)Seiko”… dat klopt.