Meest comfortabele band ooit!

Andere kleuren (zwart en zwart/grijs) ook zojuist besteld. Ook verkrijgbaar met DLC-sluiting.

Fijn weekend!

Eric

En dan niet even zeggen waar je ze kunt bestellen. Wat een teaser! :wink:

Comfortabel dat geloof ik, maar complimenteerd de band het horloge? :sunglasses: Over smaak valt niet te twisten. Gefeliciteerd met je Bund/canvas hybridestrap :wink:

mooi, maar is dat niet warm bij zomerdag? ( ik neem aan dat we die toch nog wel weer krijgen? ).

Groet
Herman

Ziet er strak uit, Eric(tu)

Ik zag hem op WUS in het Laguna-draadje:)
Ik geloof gelijk dat hij heel confortabel draagt. De sluiting is met klittenband?

Ik ben benieuwd of hij er ook in 24mm is…
Verder sluit ik me bij dreski aan;)

Met vriendelijke groet,

Herman

http://forums.watchuseek.com/f319/f-s-24-mm-double-layer-velcro-straps-choice-size-color-646661.html

Ik weet het, over smaak valt niet te twisten. Ik wilde gewoon eens een andere kleur proberen, maar zwart en zwart/grijs zijn al onderweg. Ze zijn leverbaar in 20, 22 en 24mm:

En Rockin’Ron maakt ze, kosten ca. $ 36,00 incl.verzending en PayPal fee.

http://forums.watchuseek.com/f319/f-s-20mm-22mm-double-layer-velcro-straps-rolex-seiko-omega-etc-650067.html

Eric

Ziet er goed uit naar mijn mening (tu)

Niet verkeerd. (tu)

Ziet er goed uit, maar is de langste versie ook nog niet aan de korte kant? Volgens de originele advertentie: 165mm lug to lug. of is dat wel een gewone lengte?

Menno

Ik zou het niet weten, ik heb de M-versie en deze is exact goed voor mijn 7" polsen.

Eric

Gaaf zeg.
De combinatie is hartstikke goed gelukt.

Gasgasbones verkoopt ze ook!

makkie01 Schreef:

Gasgasbones verkoopt ze ook!

Klopt, ik las dat ze weer in de markt waren na een lange periode van afwezigheid. Ze zijn echter wel wat duurder.

Gr,
Eric

heb er ook maar een besteld, eens kijken of het wat voor mij is.

Ziet er niet verkeerd uit! (tu)

De meest comfortabele band ooit…in mijn ogen toch echt de Schwalbe ZX Ultremo…:smiley: incl. sterk canvas…

geen woord gelogen Eric

Snelle afhandeling ook.

Misschien iets voor in het assortiment bij Henrik?

Mooi om te zien, Hans. Misschien wel iets voor jouw assortiment…

Fijn weekend,

Eric