Meest gedragen/gewilde Breitling model?

Ik vind over het algemeen Breitling horloges te druk en opzichtig. Echter is er een model wat mij wel aanspreekt : De Breitling Navitimer!

En dan al helemaal de 125th Anniversary Limited Edition, geweldig!!

Voor mij de Chronomat EVO of de Crosswind special op mooie lederband met vouwsluiting

Beste,

Hoewel ik eigenlijk de meeste Breitling modellen kan waarderen, gaat mijn voorliefde toch uitgaat naar de Navitimer, met arabische cijfers omdat deze imho een prachtig model/ontwerp heeft, zonder die typische bezel en vooral een, voor mij, ideale diameter van 41.5mm terwijl de Avenger chrono dan weer wel die bezel heeft maar waarbij de omringde subdials op 6,9,12 mij des te meer aantrekken. Als goede derde, vind ik de Airwolf, in tegenstelling tot schijnbaar velen, wel een behoorlijk mooi maar toch vooral praktisch horloge, omwille van zijn combinatie analoog(uur aflezen)-Digitaal(Chronofunctie[op kleine subdials toch net iets minder makkelijk af te lezen}).

Enkel, en ik blijk niet de enige te zijn, de B4B-modellen kunnen mij totaal niet bekoren. Too much “have you seen me” “here i am” gehalte.

Vriendelijke groeten
Geert

Mijn beste,

De Breitling Superocean HĂ©ritage Chrono vind ik werkelijk een fantastische Breitling!!!


(Foto van William Wien Watches)

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hallo allemaal, ben nieuw op het forum.

Mijn favoriete Breitling is de Breitling Navitimer Limited Edition 2009. En laat ik die nu net vorig jaar gekocht hebben. Geen dagje spijt van gekregen.

Ik heb ook gekeken naar die SuperOcean Heritage maar ik vind 46mm net te groot.

Van harte welkom op dit magnifieke forum, =13=!
Wat een geweldig horloge heb jij in het bezit, werkelijk prachtig!

Mijn advies : Start een ‘welkomstopic’ en vertel wat over jezelf, en vooral je horlogecollectie. Graag met zo veel mogelijk foto’s! (voornamelijk van de Navitimer :D)

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

De Breitling Superocean HĂ©ritage Chrono vind ik
werkelijk een fantastische Breitling!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HK647CYR-D.jpg
(Foto van William Wien Watches)

Wat een mooie. Beetje Blancpain-achtig. Bedankt Tissot.

hharry Schreef:

Tissot62 Schreef:


Mijn beste,

De Breitling Superocean HĂ©ritage Chrono vind ik
werkelijk een fantastische Breitling!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HK647CYR-D.jpg
(Foto van William Wien Watches)
Wat een mooie. Beetje Blancpain-achtig. Bedankt
Tissot.

Super mooi!! Het enige wat ik jammer vindt is dat ik het gevoel krijg dat er iets mist aan de bezel (behalve het ontbreken van de pearl) En de maat. Jammer dat ze deze niet in een normale maat maken van ongeveer 42MM!

Gr. Mark

Mijn beste,

De 46mm is inderdaad een vrij forse maat.
En het merkwaardige is dat de Breitling Superocean HĂ©ritage in de kleinere maatvoering (38mm) geen Chrono heeft.


(Foto William Wien Watches)

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ben niet zo een Breitling fan (met frans op de wijzerplaat), maar vind de superavenger en de chrono-emergency wel stoere “klokjes”.