Meest gedragen/gewilde Breitling model?

Welk model van Breitling is het model dat veel mensen aan spreekt?
Ik begrijp dat de extreem dure Breitling voor Bentley veel horloge liefhebbers wellicht een sneller hart doet geven maar deze valt in de meeste gevallen ver buiten het budget dus tel ik even niet mee.

welk model “gewone” Breitling heeft de voorkeur hier?

Ik denk dat heel erg weinig liefhebbers hier een sneller kloppend hart krijgen van een Breitling For Bentley. Ze zijn over the top en oversized naar mijn mening.

Ik vind de Navitimer en de B1 het mooiste!

Gr. Mark

dat vind ik zelf ook(oversized en over the top), dan zijn de auto’s zelf mooier vind ik,hoewel ook die vrij massaal zijn.
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar een Superocean heritage 46 of een B01

:wink:

Aerospace, in al zijn gedaanten en varianten. De echte piloten klok!

superocean, eigenlijk de enig echt heel mooie breitling.

oh ja en de lockheed die ik in bern regelmatig zie gaan ;0 dat is de mooiste breitling dus!!

ik denk de chronomat …
zelf vind ik de seawolf titanium geel het stoerste en de navitimer het mooiste.
van de chronomat serie de blackbird … en dan zoals ik hem gehad heb op staal en met utc :slight_smile:

Ik denk de breitling navitimer omdat dat de enigen echte Breitling horloge is ik vind dat een breitling moet een cronograaf zijn en moet een drukke plaat hebben en moet je meteen van een afstand herkenen om de pols en natuurlijk met de Breitling Pilot bracelet natuurlijk er op.
ik denk dat,dat het meeste mensen aan spreekt,
Vooral omdat de Pilot bracelet het mooiste stalen band is die er op horlogesbanden te krijgen is .

Mensen die dat niet vinden ,vinden ook Breitling horloges vaak niet mooi omdat ze zo aanwezig zijn

(maar dat is mijn mening)

bluetooth Schreef:

superocean, eigenlijk de enig echt heel mooie
breitling.

+10!!

De SuperOcean

en de Aerospace,die hoog op m’n wish-list staat.

Meest gedragen modellen zijn volgens mij de Chronomat en de Navitimer, waarvan ik de Navi het meest kan waarderen van deze twee.

gr Ron

Ik blijf bij mijn Chrono uitvoering, met lerenband.
Want dat blijf ik toch wel het mooist vinden.

Gr Ben

De Chronomat was (is) hun best verkopende lijn. Ik weet niet hoe het zat met de Evo. De B01 moet het nog bewijzen.

De Navitimer is een evergreen …

De Aerospace is ondertussen, net als de Emergency, een klassieker …

Voor mij deze.

de meningen verschillen zie ik…
De superocean heritage met zwarte plaat en mesh band spreekt me erg aan. Echter, hij komt in twee formaten waarvan ik een wat klein vind en de ander te groot namelijk 38 cm en 46 cm…
Ik heb de 38 laatst bij een juwelier gezien en deze leek wel wat groter dan het formaat doet vermoeden…

http://www.breitling.com/multimedia/images/configurator/images_mail/img_86959_86994_1_1_1.jpg

mooie horloges! :slight_smile:

een uurtje geleden heb ik een berichtje geplaatst maar deze werd (waarschijnlijk door de erg lange link naar breitling.com) als spam gezien en ik moet nog even wachten totdat een moderator hem goed keurt

geduld is een schone zaak :wink:

Vind de Navitimer wel de mooiste Breitling denk ik. Breitling for Bentley vind ik echt geen gezicht…

De Crosswind …zeg maar de grotere uitvoering van de chronomat.

De Navitimer is eigenlijk de enige Breitling waar mijn bloed sneller van gaat stromen.

Hoi,

De meeste Breitlings zijn niet echt mijn ding. Té druk, tamelijk opzichtig, soms discutabel van smaak en erg groot. Dan bekruipt mij algauw het gevoel van externe aandachtzoekerij.

Toch, een mooie Superocean (zoals op de foto), of een leuke Colt zijn zeker heel mooie Breitlings. Veel van de rest van het gamma is minder aan mij besteed.

Groet,

Nico.

1 like

Stoere klok!

Die ook bij de lijst :wink:

Groet,

Nico.