Dat zal m’n Grand Quartz van Seiko zijn, de 9940-8010
Geen overtuigende winnaar dit jaar maar deze toch het meest: comfortabel dragende quartz beater, verjaardag cadeau uit 2022 van mijn dochters, dat geeft het horloge net wat extra’s.
Super mooi op die Connery (?) MN strap zeg
Kleine toevoeging. De meest gedragen toolwatch:
Maar de GS was heel, heel erg sticky. M’n favoriete horloge, met frisse concurrentie van de Ibuki, Santos en Shunbun.
Nice!
In Maart gekocht en toch wel het meest gedragen in verschillende bandcombinaties. Dit is toch wel de leukste
Deze 38mm Breitling, op de bijbehorende stalen band.
Heerlijk horloge, perfect draagbaar en erg robuust.
Meest gedragen
Veel afgewisseld dit jaar met 2 a 3 horloges per dag, maar het vaakst en meest gedragen is absoluut deze:
Ondanks veel polstijd voor Longines en de laatste weken Timex, kan ik het volgende wel stellen; Tudor rules

Ik hou sinds 1 januari 2023 elke dag bij welk(e) horloge(s) ik draag. De Black Bay 58 wordt van mijn collectie, fluctuerend tussen de 5 en 8 horloges, het meest gedragen: dit jaar 98 dagen.
Ik heb deze nu bijna 2 maanden… maar ook al bijna 2 maanden aan een stuk ( 24/7 ) gedragen. Hij draagt gewoon fijn ( vaak geen erg meer in dat ik m om de pols heb ), goed afleesbaar en lekker simpel.
Dat heb ik met de rest van mijn horloges niet gehaald.
Dan blijkt het behalve een mooie aankoop ook een goede aankoop geweest te zijn.
Eindelijk, een collega Zo fijn als je weet dat je niet de enige bent