Meest gedragen in 2023

Dat zal m’n Grand Quartz van Seiko zijn, de 9940-8010

14 likes

Geen overtuigende winnaar dit jaar maar deze toch het meest: comfortabel dragende quartz beater, verjaardag cadeau uit 2022 van mijn dochters, dat geeft het horloge net wat extra’s.

18 likes

Super mooi op die Connery (?) MN strap zeg

1 like

Kleine toevoeging. De meest gedragen toolwatch:

Maar de GS was heel, heel erg sticky. M’n favoriete horloge, met frisse concurrentie van de Ibuki, Santos en Shunbun.

30 likes

De 124270, fijn horloge.

19 likes

Meest gedragen is deze,

8 likes

Nice!

1 like

In Maart gekocht en toch wel het meest gedragen in verschillende bandcombinaties. Dit is toch wel de leukste

26 likes

Clemence Photic (Orca)

20 likes

De Breitling SOH II bleek niet van de pols te branden…

19 likes

14 likes

Deze 38mm Breitling, op de bijbehorende stalen band.
Heerlijk horloge, perfect draagbaar en erg robuust.

15 likes

Meest gedragen :man_shrugging:t3:
Veel afgewisseld dit jaar met 2 a 3 horloges per dag, maar het vaakst en meest gedragen is absoluut deze:

Ondanks veel polstijd voor Longines en de laatste weken Timex, kan ik het volgende wel stellen; Tudor rules :grin:

18 likes

Ik hou sinds 1 januari 2023 elke dag bij welk(e) horloge(s) ik draag. De Black Bay 58 wordt van mijn collectie, fluctuerend tussen de 5 en 8 horloges, het meest gedragen: dit jaar 98 dagen.

27 likes

Speedbird GMT

7 likes

De Black Bay 58 wint het van de Explorer

26 likes

Ik heb deze nu bijna 2 maanden… maar ook al bijna 2 maanden aan een stuk ( 24/7 ) gedragen. Hij draagt gewoon fijn ( vaak geen erg meer in dat ik m om de pols heb ), goed afleesbaar en lekker simpel.

Dat heb ik met de rest van mijn horloges niet gehaald.

17 likes

Dan blijkt het behalve een mooie aankoop ook een goede aankoop geweest te zijn.

2 likes

Eindelijk, een collega :pray: Zo fijn als je weet dat je niet de enige bent :joy:

3 likes

Deze het meeste gedragen. Fijne maat, leuke complicaties en loopt als een zonnetje.

17 likes