Meest gedragen in 2023

Tja, eens om de pols blijft hij lang in circulatie

7 likes

De rest van de collectie komt nauwelijks nog uit de kist. Op dit moment kan ik niet echt een betere toolwatch bedenken die ik zo zorgeloos kan dragen

9 likes

Veel Tudor zie ik voorbij komen, ook hier is de 58 het vaakst uit de kast gehaald.

18 likes

ik mijn Seiko digitaal horloge die van mijn opa is geweest

15 likes

Met flinke afstand deze. Binnengekregen op 11 januari en sporadisch van de pols geweest.

14 likes

Denk toch deze …

13 likes

Deze kreeg opvallend veel draagtijd, met zijn ijsblauwe broertje als goede tweede.

16 likes

Thanks, ja heerlijke banden van MN :ok_hand:

Ik vermoed deze…

8 likes

Met afstand de Rising Sun Speedmaster

15 likes

Tudor is ook zeker een liefhebbers horloge met heerlijk draagbare kasten en banden, En in tegenstelling tot het zustermerk met de R. worden deze gewoon gedragen terwijl de grote zus toch vaker in de kluis ligt :wink: ( ook niet allemaal natuurlijk )

1 like

Ik bedacht me precies hetzelfde; het lijkt dat vooralsnog Tudor en daarna Seiko het meest wordt gedragen.

1 like

Voor mij iig wel! :pray:t3::hugs:

Gek genoeg deze. Ik vind m eigenlijk niet mooi genoeg om buitenshuis te dragen maar hij zit zo lekker en loopt altijd precies op tijd.

6 likes

21 likes

Interessant hoe mensen de hobby anders beleven. Als ik een horloge niet mooi vind zou ik het nog geen minuut willen dragen. Ook niet als niemand meekijkt :grin:

4 likes

Flinke concurrentie tussen feel-good Vostok en CWC.

6 likes

Ja merkwaardig eigenlijk.

2 redenen:

1. Het is echt een wondertje van de techniek. Het is verreweg het meest accurate horloge dat ik bezit. Je hoeft hem maar op te pakken of hij begint te lopen. Ben er niet voorzichtig mee en er is geen kasje te bekennen. Dat is al genoeg om hem te willen dragen

2. Hij zit gewoon heel lekker. Als vergelijking: Ik heb de meest comfortabele joggingbroek op de wereld. Die draag ik het liefst van alle kleding. Wil ik daar mee gezien worden in het openbaar? Zeker niet!

1 like

deze toch net wat vaker dan de 300t

8 likes

Ook dit jaar weer de meeste draagtijd…

15 likes