Tja, eens om de pols blijft hij lang in circulatie
De rest van de collectie komt nauwelijks nog uit de kist. Op dit moment kan ik niet echt een betere toolwatch bedenken die ik zo zorgeloos kan dragen
Thanks, ja heerlijke banden van MN
Tudor is ook zeker een liefhebbers horloge met heerlijk draagbare kasten en banden, En in tegenstelling tot het zustermerk met de R. worden deze gewoon gedragen terwijl de grote zus toch vaker in de kluis ligt ( ook niet allemaal natuurlijk )
Ik bedacht me precies hetzelfde; het lijkt dat vooralsnog Tudor en daarna Seiko het meest wordt gedragen.
Voor mij iig wel!
Gek genoeg deze. Ik vind m eigenlijk niet mooi genoeg om buitenshuis te dragen maar hij zit zo lekker en loopt altijd precies op tijd.
Interessant hoe mensen de hobby anders beleven. Als ik een horloge niet mooi vind zou ik het nog geen minuut willen dragen. Ook niet als niemand meekijkt
Ja merkwaardig eigenlijk.
2 redenen:
-
Het is echt een wondertje van de techniek. Het is verreweg het meest accurate horloge dat ik bezit. Je hoeft hem maar op te pakken of hij begint te lopen. Ben er niet voorzichtig mee en er is geen kasje te bekennen. Dat is al genoeg om hem te willen dragen
-
Hij zit gewoon heel lekker. Als vergelijking: Ik heb de meest comfortabele joggingbroek op de wereld. Die draag ik het liefst van alle kleding. Wil ik daar mee gezien worden in het openbaar? Zeker niet!