Meest gedragen in 2023

Zonder twijfel deze kameleon. Meest op pepsi, afgewisseld met de zwarte en coke insert.

18 likes

Ondanks dat deze Grand Seiko pas een half jaar in bezit is (via ons prachtige forum) krijgt ie de meeste draagtijd. Wat een prachtige Go To Doe Alles horloge.

14 likes

De BB58! Wat een fijn horloge!

12 likes

Nagenoeg dagelijks

15 likes

Ik denk deze, vooral als tussendoortje voor de wat zwaardere activiteiten en ook op de motor.

9 likes

17 likes

Hier toch ook mijn BB58. Ik moet soms echt moeite doen om eens iets anders uit de horloge doos te halen. Leuk om te zien dat het horloge 5 jaar na introductie nog steeds zo populair is.

15 likes

Denk toch deze gada!

14 likes

Stijlvol

1 like

Haha :joy: geslaagde prent! Ik zou het heel goed begrijpen als mensen me voor gek verklaren omdat ik dit bijhoud. Vind het zelf leuk om dit inzichtelijk te maken en na een tijdje slijt het bijhouden erin als gewoonte als ik mijn laptop 's avonds open!

3 likes

Gekregen van uw vrouw en kinderen maakt het nog waardevoller

Deze BB 36. Draagt zo fijn dat ik soms vergeet dat ik ook nog andere horloge’s heb.

16 likes

In 2023 met stip toch wel deze. Ook omdat dit mijn enigste horloge is op dit moment

6 likes

Zoveel dat ik mijzelf laatst maar heb gedwongen hem even ver weg te stoppen in de kluis.

18 likes

Is een mooie :+1:

Komt de JLC nog veel boven?

Btw, nog altijd veel plezier aan Billie hier

12 likes

Deze toch wel. Geen poespas meer, gewoon een strak horloge.

13 likes

Waarschijnlijk de Casio G-Shock GW5000U. Dit horloge zit gewoon erg lekker…:ok_hand:

9 likes

Mooie strap combo! De JLC komt er al maanden niet aan toe. Lang in de kluis, nu wel in huis maar nog niet gedragen. Morgen maar eens om doen is het voornemen.

1 like

Deze als beater dagelijks op de bouwplaats! en zaterdags met karweien. Dus zeker het meest gedragen in 23

11 likes