Meest gedragen in 2023

M’n Swiss Military Chrono (alleen in de weekenden), fijn ding, draagt lekker, dikke prima :ok_hand:t2:

3 likes

Sinds de aankoop van deze Omega Seamaster 300m, eind maart dit jaar. Heeft deze het meest om mijn pols gezeten. Mooi op staal, maar ook mooi op zomers rubber.

!

16 likes

Voor ‘23 is dat zeker de SBGX261 geweest… Wat een heerlijke GS met perfecte afmetingen en bakken karakter. Ondanks de sterk gepolijste delen prima dagelijks te dragen. (mits je tegen wat leven op je GS kan)

‘24 zal zeker een andere daily zien aangezien deze GS inmiddels niet meer in bezit is. De opvolger krijgt ook erg veel draagtijd wat maar weer aangeeft dat ik in grote mate een “one watch” persoon ben en blijf.

16 likes

De Seamaster. Vakanties, feesten en partijen is hij erbij.

12 likes

Jup, hier zeker ook! De Tudor Black Bay 36:

17 likes

Dit is mijn Daily Driver…Valt alleen op voor de liefhebber. En nooit te patserig bij klanten en collega’s.

14 likes

1 like

Ook veel gedragen in de bijna afgelopen jaar. :+1:

4 likes

De Breitling Colt bij mij.

16 likes

Deze;

Fortis Marinemaster

14 likes

Mocht je em kwijt willen :laughing:

1 like

Niet in de eerste maanden in ieder geval.

En in december onderstaande gekocht dus vrijwel heel december om gehad

9 likes

M’n Oris Sixty-Five Diver Fratello Edition. Eind 2022 binnen gekregen - mijn nummer 010 / 300 was daarvoor voor promotie foto’s en video’s gebruikt.

Aanvankelijk op een bruine vintage band gedragen, daarna af en toe gewisseld (quick-release) met de zwarte leren band die er bij geleverd werd. Maar het werd echt m’n grab-and-go horloge nadat ik de Oris rivet band besteld heb en en er op heb gezet; die is er niet meer af geweest.

7 likes

4 likes

Zonder twijfel

2 likes

Onder andere deze.

3 likes