Niet een overzicht van je volledige collectie of een foto van wat je vandaag draagt; maar 1 foto van de meest gedragen horloges; welke zitten in de rotatie? Minimaal 2, maximaal 5 stuks. Meer kun je immers toch niet allemaal “regelmatig” dragen
Als ik met grote regelmaat door 22 horloges heen fiets is de frequenties misschien wat lager, maar blijft de regelmaat even voorspelbaar. Ik kan dus niet aan je verzoek voldoen, omdat ik het niet neer kan koken tot 3-5 horloges.
Grootvader’s horloge is de uitzondering. Die draag ik weinig. Blijven er 21 over. Voor de foto van wat ik vandaag draag verwijs ik je met alle liefde naar Wat Dragen we Vandaag.
Maar ik kan je wel een paar foto’s aan de hand doen van m’n huidige favorieten.
Ik heb er over gedacht om GS aan te schrijven voor een betere end link, maar als je 'm in handen hebt is dat gat er niet, en als je 'm draagt ook niet. Als ik 'm onder een zeer specifieke hoek neer leg zie ik het, en ja, zo draag ik 'm nooit, dus het voelt alsof de kool het sop niet waard is.
Evengoed, ik had niet verwacht dat een vintage Rolex man ooit over brakke end links zou vallen. Maar voor je beeldvorming, even een ander plaatje: