Hublot laferrari…HYT watch…
Onbetaalbaar. Zijn er bij jullie ook bizarre horloges bekend die wel affordable zijn?
Hublot laferrari…HYT watch…
Onbetaalbaar. Zijn er bij jullie ook bizarre horloges bekend die wel affordable zijn?
Een blik in een Seiko catalogus uit de jaren 70. Best bizarre horloges, een plaat die van roze naar paars over loopt, zilveren indices en een gouden bezel, wie verzint het.
Zoiets bedoel je?
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51-IdWbCnFL.jpg
Casio Meets duplo
Ja, dus geen mislukte kleuterklokken, maar gelukte opvallende horloges… maar een dag niet gelachen…
Tering wat een lelijke horloges komen hier allemaal voorbij
Deadpool!
De jaren 70 hadden zeg maar 'ook hun charme,
Ga gekke complicaties sparen:
Mondia Top-Second (aanrader, lekker quirky)
Willekeurig horloge met Chezard uurwerk met Seconde Morte complicatie
Gruen Airflight
LIP Mach 2000 (of een andere ontwerp van de hand van Roger Tallon)… 't 1973 origineel is prijzig, de quartz re-issue zeker goed betaalbaar.
Horloge?
Het lijkt meer op een instrumentatiekastje afgewerkt met een
Bandje!
Foeilelijk!
Volledig eens
Ha, ik heb in ieder geval al twee horloges die hier gepost zijn, dus ik doe het goed qua kenmerkende collectie (Lip Mach 2000 en de LEGO casio; de Dee & Ricky limited zoals het officieel heet)
In de categorie interessant en betaalbaar: Think the Earth WN2. Seiko uurwerk met een ronddraaiende wereldbol onder het grootste, bolste stuk glas wat je ooit gezien hebt. Alleen voor wie een Eco-Zilla een dagelijks horloge kan zijn. Dusdanig apart dat Revolution UK nog deze foto van mij gebruikt heeft voor een reportage in nummer 9.
Wat betreft vreemde complicaties, ik heb zelf een Seiko met een 8m25 uurwerk. En om die dancing hands in actie te zien is ook redelijk bizar.
En betaalbaar ook nog.
Uit mn hoofd is er ook nog de 6m25 met ook nog een secondewijzer dat is nog vreemder om te zien.
Ik zou eens gaan shoppen bij het roemruchte Croton:
Tientjeswerk.
Ik heb even gezocht voor de grap maar de interwebs puilen uit van de “bizarre” horloges voor weinig. Voorbereiden op carnaval?
etc etc
Als je ooit een zinsverbijstering van jewelste krijgt en deze van de hand wil doen. Je weet me te vinden.
Right here, stalking you as of now…