Que? Wat gebeurt hier?
je was me voor. Het eerste wat ik dacht toen ik dit topic zag is een linkje naar kijkvandaag. En toen zag ik die diesel en die zie ik dus op kijkvandaag dus ik dacht, tadaaa
En toen was je me al voor
Was inderdaad een inkoppertje.
199 euro voor een putdeksel is toch wel veel geld.
Volgens mij een nette prijs voor een putdeksel:
Jij snapt het niet hé
Dit horloge is namelijk echt een pareltje. Dit heeft alles te maken met het indrukwekkende uurwerk. Kies uit 2 verschillende modellen!
Het gaat om de Mr. Daddy XL Chronographs. Een zeer indruwekkende collectie met een zeer indrukwekkend uurwerk. Het horloge is namelijk voorzien van een chronograaf, datum- en 24uursaanduiding én ieder model bevat vier tijdszones. Je betaalt dan wel iets meer, maar het is iedere cent waard!
Je moet ook lezen dan weet je wat je koopt voor dat geld, een koopje dus voor deze deksel
Edit: hoe mooi staat dit?
Mijn meest maffe is in ieder geval deze :
Mein Goethe, wat een verschijning… onmisbaar voor de échte weeabo…
Was een kado voor mijn zoon van Enzo van Enzo Mechana horloges.
Zoon was er niet blij mee
Ik weet niet of ik het zelf zou dragen, maar van dat horloge kan ik nog het “leuke” design bevatten, gedurfd dat wel maar ergens nog aanvaardbaar…
Het is een horloge dat een glimlach op je gezicht laat verschijnen als je het ziet, veel kijkplezier met je guitig horloge!!!
Bedankt, maar ik heb geen behoefte om met een stationsklok rond mijn arm te lopen, maar toch leuk dat je aan mij dacht
Lijkt me niet echt eentje in de categorie “betaalbaar”
Assimilated by the Borg?