Meest voorkomende horloge in jullie omgeving?

Beste forumleden,

Wat mij de afgelopen tijd is opgevallen is dat ik op bepaalde plekken sommige horloges veel meer zie voorkomen dan elders.

In Arnhem zie ik bijvoorbeeld relatief veel IWC’s, deze worden afgewisseld met Tag Heuers en verdwaalde Navitimers.

Wanneer ik, zoals afgelopen middag, weer eens in Twente ben zie ik een hoop Navitimers rondlopen.

Nu vroeg ik mijzelf af of meer mensen dit herkennen, mijn vraag is dan ook:

Welk horloge zien jullie vaak voorkomen bij jullie in de buurt?

5 likes

Kan wel kloppen, Twente staat bekend om de Navitimer.

20 likes

ze spreken het ook zo mooi uit

12 likes

Alleen maar duikers in Flevoland, voor het geval er een dijk doorbreekt.

9 likes

Rolex Submariner, Rolex Datejust, mits ze allemaal echt zijn natuurlijk… Ohja: Zuid-Limburg

1 like

maar even serieus.
nee zoiets valt mij niet op. begeef me voornamelijk in de randstad en brabant en daar zie ik alles wel voorbij komen eigenlijk. maar ik kijk ook niet standaard naar iedereen zijn of haar pols.

Zolang het 200 meter waterdicht is vind ik het prima. Laat die dijken maar breken. :joy:

1 like

Welke omgeving is dit?:sweat_smile:

Ik werk op veel scholen.

Daar zie ik heel veel Casio, Swatch, Dw, en Apple.

Af en toe een Garmin.

:beers:

3 likes

Zuid-Limburg :grimacing:

1 like

Veel Apple!

1 like

Dit betwijfel ik wel vaker ten zeerste :shushing_face:

1 like

Hangt een beetje af op welk feestje je komt.
Laatst een BBQ party met horeca-uitbaters en
andere kermisklanten.
Allemaal Rlx, ook de dames.
Dus u begrijpt…

Er was zelfs een vrij bijzondere Daytona LE bij.
Witgoud die met de lichtblauwe pearl plaat.

3 likes

G-Shock, Apple watches, Garmin en Suunto. Dat was het wel zo’n beetje.

1 like

Dat moet Maastricht zijn :joy: Alles “ over de Oude Brug” is “boerenland”. Daar zie je geen Rolex, eerder Casio :joy:

5 likes

Dat ligt er maar net aan waar je komt in Arnhem.

Ik zie veel Speedmasters en Breitling.

Ik denk verder dat het een momentopname is. Waar loop je tegenaan op dat moment enz.

1 like

Vooral ‘veul goeiekoopuh meuk’ en smartwatches. Ik zie hier totaal geen verband in mijn (werk-)omgeving. Midden- en Oost-Noord-Brabant. Moet wel zeggen dat ik veel op bouwplaatsen kom

1 like

:shushing_face: :shushing_face: :shushing_face: :sweat_smile:

Zelfs Casio is daar te veel kwaliteit voor het geld… Als ze een ‘goed’ horloge kopen voor een keer dan kopen ze een fashion watch met een bekende naam :sweat_smile:

Met een Rolex moet je in ieder geval niet meer denken speciaal te zijn, dat is HEEEEEUL erg verleden tijd. Toch voel ik me soms nog wel speciaal met mijn Air King om, die heeft zowat niemand!

3 likes

Ik zie helaas zelden een Speedmaster in Arnhem. Helaas. Wel heel zelden een Patek en zelfs 1 maal een RM… of dat nou iets positiefs was.

1 like

Hier hoofdzakelijk Patek, VC, AP, Lange en hier en daar een Gronefeld.

9 likes