Philippe Dufour, Kari Voutilainen, Max Busser, De Bethune, Greubel Forsey, F.P. Journe, Grönefeld. Dat een beetje.
Ik bevind mij dan ook wel in elitaire kringen, namelijk het gilde van tulpenkwekers.
Philippe Dufour, Kari Voutilainen, Max Busser, De Bethune, Greubel Forsey, F.P. Journe, Grönefeld. Dat een beetje.
Ik bevind mij dan ook wel in elitaire kringen, namelijk het gilde van tulpenkwekers.
Veel Apple watches en smartwachtches .
At en toe een Seiko/Citizen/Omega, wat me dan eigenlijk meteen opvalt. Heeel af en toe komt er een sub voorbij.
Apple Watch met absolute voorsprong op wat dan ook.
Ik kom veel Apple Watch, Casio en Daniel Wellington tegen, regio Achterhoek
Voornamelijk smartwatch, heel af en toe een fatsoenlijk merk horloge en dat draag ik dan zelf.
Ik kom uit Oss, veel Bolex en Streitling… en hier en daar een echt exemplaar.
Zit tussen de accountants in omgeving Arnhem, zie toch veel Diesel/Fossil/Casio/Seiko etc. Klanten willen nog wel eens een Speedmaster of een nét te grote Breitling dragen, maar daar hebben we 't wel mee gehad.
Let er echt totaal niet op!
Van de personen om mij heen waarvan ik weet dat ze een horloge dragen zie ik vooral Diesel.
Als me iets is opgevallen dan is het dat er veel minder horloges worden gedragen… ik zie amper horloges van enige kwaliteit.
Hier rondom 020 ,zie je een bij een bmw,mercedes audi of porsche bestuurder meestal een rolex of breitling om de pols,soms panerai
Maar een mode plakmerk is ook geen uitzondering
In mijn omgeving meer en meer smartwatches. Liefst bij heren net tot flink te groot, bij de dames een fitbit.
Op het werk met regelmaat een Omega of Rolex Sub te spotten, maar het merendeel heeft ook last van het smartsyndroom.
Hmmm had juist bij accountants wel wat duurdere horloges verwacht, of het komt omdat mijn beeld bij een accountant iemand is die uit regio Zuidas komt.
Privé, seiko en pulsar en paar rolex in vriendenkring.
Verder op werk, verplegers duikers invicta en de vrouwelijke collegae quarts hang zuster horloges met secondewijzer. vaak in een rubber omhulsel gepropt van aliexpress
In de IT, Apple watch is wat de klok slaat, met her en der een verdwaalde Speedmaster.
Op kantoor, veel DW en wat lcd’s bij de jongeren, bij de “ouderen” apple watches, enkele IWC Portugiesers en Fliegerchrono’s en wat Speedmasters gezien, geen echtehorlogefanaten met een bak aan klokkies tegengekomen nog.
Bij Ajax veel Rolex, wat AP’s, Iwc, Omega en Breitling. Oh ja en ook daar Apple watches!
Dat zegt iets over de aanhang van Ajax.
Ajax heeft veel supporters die graag bij de winnaar horen.
Vandaag bij de benzine pomp A een Rosegouden Rolex Day Date en een Datejust
Rotterdammmmmm
Ben je daar vaker? Bij de pomp?
Hier geen. Ze kijken op hun GSM om de tijd te weten.