Vanavond in Heerlen een meet & greet met Andre Kuipers. Een flink doorvragen naar de horlogesoap met de “verplichte” en de “eigen” horloges tijdens zijn missie. Foto’s maken moet helaas een tikje stiekem als gevolg van het verbod van de gastheer Rabobank… Maar ga het toch proberen en hem uiteraard mijn RO1 SPACE papieren laten signeren.
Plezant hoor zo’n meet & greet met Andre Kuipers.
En het door Andre laten signeren van jou RO1 SPACE papieren, is de ‘kers op de taart’.
Maak er een prachtige avond van, veel plezier!!
De beste man heeft het wel druk met alle gastcolleges, spreekbeurten, televisieshows, bobofestijnen, sponsorverplichtingen, etc.
Een gouden-plak-winnaar is er niets bij
De beste man heeft het wel druk met alle
gastcolleges, spreekbeurten, televisieshows,
bobofestijnen, sponsorverplichtingen, etc.
Een gouden-plak-winnaar is er niets bij
Was een fantastische avond met een super presentatie van circa 1 uur door Andre Kuipers. Voorbereidingen voor de vlucht t/m na de landing en alles wat zich er tussen afspeelde. Prachtige film- en fotobeelden daarbij! Uiteraard ook aandacht besteed aan de horloges die hij bij zich had. Het officiële missie horloge was de Omega X33 en daarnaast had hij twee R.O.1 SPACE horloges van Roland Oostwegel uit Heerlen bij zich. Uiteraard heb ik de kans aangegrepen om Andre mijn serviceboekje van mijn R.O.1 SPACE te laten signeren (tu)
Super aardige man die de tijd neemt voor iedereen die dat wenst (en er waren 950 bezoekers deze avond…)