Meeting

Beste mede forum leden,
Ik wil een meeting organiseren met een tentoonstelling van alleen vintage horloge’s, in een prive oldtimer museum in het mooie brabant.
Nu is mijn vraag of hier animo voor is en of het realiseerbaar is.
Ik heb namelijk niet alle horloge’s.

Ik heb een aantal punten die misschien door mede forum leden ingevuld kunnen worden ik wil dit natuurlijk ook aan andere forums vragen , hoe meer zielen hoe meer vreugd (toch?).

  • zijn er mensen met vitage horloge ( zo ja welke ) en willen die hun horloge’s die dag ook beschikbaar stellen?

  • zijn er mensen die eventueel een demontratie kan en/of wel geven over het reinigen en het afstellen van horloge’s?

  • zijn er mensen die voldoende documentatie hebben zodat we hier een paar mooie collage’s van kunnen maken?

  • zijn er mensen die hier hun tijd en energie in willen steken?

Als een van deze vragen je iets zegt en heb je hier wel zin in. stuur me dan een PM met wat je hebt en wat je wil en kan.
het leek me leuk om eens alle modelen bij elkaar te hebben
van BV.

Omega
Breitling
IWC

en nog veel meer andere merken.

graag hoor ik jullie reactie’s aan en hoop hier mee een mooi jaarlijkse happening van te kunnen maken

groeten Martijn

Leuk idee, Horlogeforum.nl doet graag mee!
Veder mag je uit mijn collectie (dat valt heel erg tegen hoor) kiezen wat je wilt als je maar zorgt voor een hele goede verzekering.

Heeft verder niemand interesse?
Dit valt me een beetje tegen hier op het forum.

post even als je het ook echt niets vind ( ik moet even een idee hebben of er echt geen interesse is ).

groeten Martijn

ik zou het super vinden alleen heb ik geen vintage modellen.
Mag je ook “gewoon” komen?

Waarom maak je er niet een meeting van met (een overzicht van) collecties van mensen hier en van DZVL (zijn toch 90% dezelfde mensen)? Dat is toch ook interessant? Misschien is dat gelijk te combineren met de uitreiking van de limited (hoeft niet).

Zo een meting is wel fijn maar voor mij is de afstand een beetje te groot. :frowning:
En een demonstratie van het monteren van een uurwerk is praktisch gezien met een groep mensen niet realiseerbaar zonder de nodige aparatuur zoals een camera en dat het te volgen is op een beeldscherm.
Het afregelen van een uurwerk is geen probleem met een beetje uitleg waar men zoal moet op letten.

"Waarom maak je er niet een meeting van met (een overzicht van) collecties van mensen hier en van DZVL (zijn toch 90% dezelfde mensen)? Dat is toch ook interessant? Misschien is dat gelijk te combineren met de uitreiking van de limited (hoeft niet)."
wat Henrik aangaf vind ik ook prima( het was maar een voorstel )en de uitreiking kan dan ook plaatsvinden
maar het is wel leuk dat we bv een bepaalde collectie kunnen laten zien ik zal er eens over nadenken hoe we dit het beste kunnen doen.

ik heb helaas , niet veel soep’s
maar als het een open dagje is komen we graag :smiley:

Martijn, mijn complimenten voor je initiatief. (tu)

Op zich moet het toch realiseerbaar zijn, net als een gewone meeting ! Dat is nooit een probleem geweest.

Ik ben wel benieuwd naar de oldtimers in het museum.

Wanneer ik op tijd de datum weet, ben ik van de partij, evenals een aantal van mijn “klokkies”

he seamaster neem je terry mee :wink: