Meewtje

Afgelopen week een sluiting verkocht aan @Meewtje, snelle en vriendelijke communicatie, eerlijk bod en totaal geen probleem dat ik geen tijd had om het pakketje gelijk dezelfde dag te verkopen, top!

2 likes

Vandaag de deal rondgemaakt voor de Hamilton Khaki Field Automatic, die is mooi onderweg van @Meewtje naar mij. Blij met de aankoop, de communicatie was super, vriendelijk en duidelijk, en snelle verzending!

1 like

Vandaag mijn Seamaster aan @Meewtje verkocht! Eerlijke man, vriendelijk, snel afgesproken en snel de deal gesloten! En heeft er geen problemen mee lang te rijden als het moet ;)! Topper

1 like

Horloge gekocht van @Meewtje

Keurige onderhandeling, goede prijs, snelle verzending, keurig ingepakt en rondom het hele proces fijne communicatie.

Kortom een deal zoals je hem altijd wil :+1:t2:

1 like

Stalen bandje verkocht aan @Meewtje; snel een deal gesloten, snel betaald, vriendelijke communicatie; helemaal top! :slight_smile:

1 like

Twee mooie natos overgenomen van Remco @meewtje. Snel verzonden en zagen er goed uit, precies als geadverteerd!

1 like

Begin juni een vlindersluiting overgenomen.
Zeer prettige uitwisseling van berichtjes en informatie.
Snelle verzending, zat alleen nog geen pushpin bij. Uiterst behulpzaam bij het zoeken naar een mooie oplossing, zelfs foto’s van hoe het bij zijn andere sluiting zit. Kan ik mee verder!
Fijn iemand om mee in contact te zijn.