Meisink

Hierbij een compliment aan meisink voor een leuke deal :+1:

Prettig contact, vlotte verzending met bombproof verpakking en horloge zoals beschreven.

Aanrader :slight_smile:

1 like

Mijn vintage marktplaats aanwinst functioneerde niet goed, na een topic geplaatst te hebben op het forum nam Meisink contact op.

Hij heeft het horloge van een service voorzien voor een zachte prijs. Helemaal blij met mijn nu goed werkende horloge :smiley:

Communicatie was top, foto’s en updates tussendoor, horloge goed ingepakt teruggezonden gekregen. Kortom helemaal top, complimenten voor Meisink!

1 like

Horloge verkocht aan Marijn.
Leuk en vlot contact en een snelle afhandeling.
Voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Ik meld mij ook even met een heel positieve ervaring met @meisink :slight_smile: Eerlijk, betrouwbaar en een pietje precies, in de goede zin van het woord :smile:

1 like

Fijne kennismaking en leuke deal gedaan met @meisink :+1:t2:

1 like

Een horloge verkocht aan @meisink. Duidelijke, prettige communicatie en een snelle betaling. Niks mis mee.

1 like

Een horloge doos met sloophorloge aan @meisink verkocht. Goed email contact en snelle betaling.
Een absolute aanrader om zaken mee te doen

1 like

Net een doos met projectjes van @meisink overgenomen, snelle communicatie, verzending en perfect verpakt! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @meisink aka marijn. Snelle betaling en vriendelijk contact. Een absolute aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Horloge geruid met marijn, helemaal prima transactie!!

1 like

Horloge verkocht aan @meisink. Fijn contact en goede communicatie. Maar vooral een erg kundige horloge fan met veel kennis van zaken. Aanrader als (ver) koper.

1 like

Deze week de Steinhart Ocean One 39 gekocht van Marijn @meisink.
Fijn in de communicatie, horloge piekfijn en bombproof verpakt.
Het horloge zelf is in complete nieuwstaat, beter dan omschreven!
Aanrader :blush::+1:

1 like

Vandaag een korte maar leuke ontmoeting gehad met Marijn @meisink
Mooi horloge overgenomen.
Prima HF-lid, aanrader :+1:

1 like

Vandaag kwam de keurig verpakte Seiko binnen, die ik van @meisink heb overgenomen. Deal was vlot geregeld en communicatie verliep uitstekend. Fijn zakendoen. Nog bedankt Marijn.

1 like

Horloge verkocht aan @meisink.
Leuk gesprek, nette communicatie en een vriendelijke vent. Marijn is zeker een aanrader!

1 like

Goede deal gesloten met Meisink.
Prettig en vlot contact, snelle verzending, bombproof verpakt en item zoals beschreven.
Absoluut prettige ervaring en zeker aan te raden.
Wellicht tot een volgende keer! :+1:

1 like

Vlotte deal gesloten met @meisink. Horloge zoals omschreven en Marijn is mij zelfs een stuk tegemoet gereden voor de overdracht. Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Horloge overgenomen van @meisink. Prima communicatie en horloge precies zoals omschreven. Bedankt en graag nogmaals!

Horloge verkocht aan @meisink

Snelle betaling en contact. Vriendelijk.

Aanrader!

1 like

Deed een toffe deal voor leesvoer over horloge met @meisink, dikke aanrader.

1 like