MeisterSinger 1Z Automatic

hallo lui,

ik ben een tijd lang niet actief geweest op dit forum, daar ik mijn aandacht naar de buitenlandse fora verplaatst had. kom ik echter weer eens kijken hier, zie ik opeens dat jullie een actie betreffende MeisterSinger 1Z’s op touw gezet hebben, met mogelijkheid voor automatic-versie nog wel. laat de 1Z met automaat mechaniek nou net DAT horloge zijn waar ik 4 jaar geleden al naar smachtte…zucht. hoe is het mogelijk dat ik dit gemist heb?!

ik heb net even gekeken op de MS-website, maar daar zie ik geen melding van automatic-versies van de 1Z, afgezien van de limited edition dan met bronzen wijzer en cijfers, kroon links. (is dit de NL-2005 limited?)

heeft iemand enig idee hoe ik nog aan een ‘gewone’ automatic 1Z kan komen voor een faire prijs?

elke suggestie is welkom, alvast bedankt.

dennis

Mail Raymond even, mischien kan clockwize wat regelen.

Beste Denn,

Wellicht kan ik wat voor je regelen…
Stuur me even een PMetje…!

ik ben te arm om er een aan te schaffen nu maar ik ben hier ook al een lange tijd niet meer geweest en wil ook eigenlijk wel stiekem een Meistersinger

Weet niet in welke termijn je er 1 wil kopen maar neem maar contact met me op als het zo ver is… Ben hier eenmaal om mensen gelukkig te maken:P

Misha was jij nog geïnteresseerd in die vouwsluiting? Dan neem ik even met Ruud contact op over wat dat gaat kosten ;)…

Raymond, ben je nog steeds buurman van Ruud of heb je de muur er maar tussenuit gebroken? :smiley: :smiley: :smiley:

Raymond je krijgt zo PM :)o :smiley:

Heb een brug aangelegd (overbuurjongen ;)) Ben er regelmatig te vinden en telefonisch ook regelmatig contact… Als die nieuwe horloges binnen heeft enzo… Even kijken… kijken kijken weinig kopen :stuck_out_tongue:
Was ook met hem mee op de beurs… Misha aardig wat gepast daarzo :wink:

je kan me terug mailen Raymond op mijn mail-adres

bijvoorbaat dank,

dennis

You’ve got mail…!