MeisterSinger 1Z Basic - dat zouden meer merken moeten doen!

Ik kreeg wat nieuwsberichten van MeisterSinger. Allereerst dat de 6e (eigenlijk 7e ;)) NL Limited uit is, maar nog opvallender imho, de 1Z Basic.

Ik vind het erg dapper van MeisterSinger dat ze het aandurven kwalitatief (qua afwerking) een stapje terug te doen om een horloge aan te kunnen bieden voor een flink lagere verkoopprijs. Het zal ongetwijfeld ingegeven zijn door de crisis waardoor verkopen van horlogemerken met vele tientallen procenten zijn gedaald, maar ik heb er nog niet veel gezien (op Panerai na) die meegaan met de misère en zo hun (potentiele) klanten tegemoet komen!

Dat zouden meer merken moeten doen! http://www.horloge.info/nieuws/2x-MeisterSinger-nieuws-NL-Limited-2009-en-1Z-Basic/492

Meistersinger was ook wel heel snel heel hard omhoog gegaan met de prijzen.

Het instapmodel is een goed initiatief.

Dat zouden inderdaad meer merken moeten doen!

Nice value for money lijkt me, alleen die ene wijzer hè…

Toch jammer dat er voor dat geld geen saffierglas in zit. Wel leuk om te hebben in de collectie…

Met twee wijzers zou die gelijk weer 100 euro duurder zijn :smiley:

Blijft leuk horloge, spijtig dat de zichtbodem is verdwenen. Daar zou ik toch wel 100 euro extra voor over hebben denk ik. Leuk principe die ene wijzer, wellicht komt deze er nog wel een keer.

Goed initiatief (tu). Maar als ik eerlijk ben vind ik hem dan nog €200 te duur…

MartinB Schreef:

Goed initiatief (tu). Maar als ik eerlijk ben vind
ik hem dan nog €200 te duur…

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in…

Fraaie klok, iets te hoog nog in prijs naar mijn smaak. Heeft Panerai ook een crisis model??? Ben hier wel heel erg benieuwd naar.

Misschien kan Panerai een deal doen met Marina Militare voor een crisismodel?
Of met Parnis, b.v een Parnirai?(:smiley:

gr Ron

Sssst. Je mag tegenwoordig niet meer hardop M***** M***** zeggen.
Panerai heeft dat ge-trademarked. :sunglasses:

Zeker een aardige prijsdaling. Als ie nu was met saffierglas en transparante bodem :wink:

Hij is niet lelijk, om niet te zeggen erg fraai.

Maar hij had voor dat geld inderdaad een safierglaasje en een glazen kontje mogen hebben.

Een erg mooi klokje.
Die ene wijzer geeft juist iets apparts aan dit horloge.

De verlanglijst is zojuist weer een stukje langer geworden :-p

Een glazen achterkant? Weet waar je om vraagt.

Een 2801 is een 2824 zonder automaat sectie, is ongeveer 25mm groot, en dat in een 43mm kast, dat ziet er wel een beetje verloren uit.

500 euro voor zoiets met mineraalglas, dat is nog 200 euro te veel IMO.

Uhhh, ik betaalde voor de mijne 1Z gewoon €598 euro… Incluis doorkijk glaasje… Mwa €100,- minder voor een gesloten caseback, over een uurwerk waar je toch niet wild van wordt. Vind ik uitstekend. Alleen jammer van de witte plaat.