Ik kreeg wat nieuwsberichten van MeisterSinger. Allereerst dat de 6e (eigenlijk 7e ;)) NL Limited uit is, maar nog opvallender imho, de 1Z Basic.
Ik vind het erg dapper van MeisterSinger dat ze het aandurven kwalitatief (qua afwerking) een stapje terug te doen om een horloge aan te kunnen bieden voor een flink lagere verkoopprijs. Het zal ongetwijfeld ingegeven zijn door de crisis waardoor verkopen van horlogemerken met vele tientallen procenten zijn gedaald, maar ik heb er nog niet veel gezien (op Panerai na) die meegaan met de misère en zo hun (potentiele) klanten tegemoet komen!
Blijft leuk horloge, spijtig dat de zichtbodem is verdwenen. Daar zou ik toch wel 100 euro extra voor over hebben denk ik. Leuk principe die ene wijzer, wellicht komt deze er nog wel een keer.
Uhhh, ik betaalde voor de mijne 1Z gewoon €598 euro… Incluis doorkijk glaasje… Mwa €100,- minder voor een gesloten caseback, over een uurwerk waar je toch niet wild van wordt. Vind ik uitstekend. Alleen jammer van de witte plaat.