Meistersinger 1Z (Limited edition- NL version)

beste leden,

Graag zou ik jullie mening willen vragen om het volgende:

Ben zelf beetje aan het kijken voor een Meistersinger en nu kom ik er een tegen op MP. Het is wel een mooi horloge uit 2004 maar vroeg me af wat vinden jullie van de prijs die ervoor wordt gevraagd, namelijk €725

Graag hoor ik jullie mening erover

1 like

Heb je een linkje? Dat kijkt wat makkelijker :slight_smile:

https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1748236258-meistersinger-1z-limited-edition-nl-version-8-100-auto?_gl=11tw0yds_gaMTQ0MjE1OTU0OS4xNjIyMTgxMDgw_ga_GYS69R7SLQ*MTYzNjY2NTc5MC4zOS4xLjE2MzY2Njc3OTUuMA…

idd dacht dat ik die erin had gezet

Denk dat het antwoord ligt in de biedingen die er gedaan zijn :wink:

1 like

Prachtige Meistersinger.
Is elke euro waard, zeker als de kroon links, de kleurstelling en de LE je aanspreekt.

was een tijdje aan het denken wel of niet. Maar vind die heel mooi en heb afspraak gemaakt om die te helen.

Ik denk niet dat die gestolen is :slightly_smiling_face:
Hele mooie vroege Meistersinger!

2 likes

Helen?
Damagnie :slight_smile:

Leuk dat je gaat kijken, ik hoop dat je ‘m in het echt net zo mooi vind.

Vast wel, Meistersingers zijn in het echt vind ik vaak mooier dan op foto’s en renders!

:money_mouth_face:

Ik heb een goedkoper alternatief in het blauwe gedeelte staan. Zelfde idee en je houdt dan wel centjes over…

Ook 1 wijzer, opwinden en twee banden erbij, papieren erbij… wat wil je nog meer? Of mag een beetje reclame niet?

1 like

was er een te koop op mp voor €100

heb jij iets te koop staan

Hier ook een Meistersinger liefhebber.
In bezit de meistersinger astroscope limited edition (55/200)
Maar ook de Applewatch ontkomt er niet aan en heeft de Meistersinger-look :slight_smile:

De astroscope staat inderdaad nog op zomertijd.
Recent een nieuwe aanschaf gedaan waardoor deze nu even weinig polstijd heeft.

1 like

om heel eerlijk te zijn heb ik er nog geen een, maar vind ze wel mooi. was laatst bij maat die er een aantal van heeft en dacht wil er ook een hehe

dus ben aan 't kijken voor iets leuks.

@Redchilly heb je astroscope in de verkoop?

Nee, die gaat nooit meer weg :slight_smile:

Naast dat het een cadeau is van mijn wederhelft vindt ik het ook een van de mooiste modellen van Meistersinger. Ik heb met moeite en toeval de laatste limited weten te bemachtigen en ben er zelf enorm blij mee.

De enige uitzondering kan zijn als iemand een Urwerk 103 (UR-103 Phoenix) er tegen wil ruilen, maar die kans acht ik bijzonder klein :wink:

het is zeker een mooi ding!!

1 like

Als alternatief om te wennen aan 1 wijzer wel…