MeisterSinger 1Z

Hallo,

Kan iemand mij - uit ervaring - vertellen of ik kan verwachten dat ik een Meistersinger 1Z zou kunnen kopen (nieuw of 2e hands) voor minder dan € 300,-, of moet dat idee uit m’n hoofd zetten.

Zelfs op Ebay gaan ze voor hogere prijzen weg. Enige mogelijkheid om minder dan 300 euro uit te geven is em van je verjaardagsgeld te kopen :slight_smile:

Gooi er nog 130 EURO bovenop en je hebt er eentje. Die van mij is namelijk vanaf heden te koop. Staat op horloge.paginamarkt.nl

Zie even je persoonlijke berichten!

Ben benieuwd stuur mij ook maar een PM :stuck_out_tongue:

Ja stuur mij dan ook maar een PM !

Maar jij verkoopt 'm net???

Ja, ik verkoop hem ja.

Maar ik vraag me af hoe je aan een MS kunt komen die het doet onder de 300 euro, vandaar dat ik zeg pm mij ook maar.

Dan wil ik het ook weten. Maar waarom al dat ge pm? Post het gewoon hier…?

Ja ik ben ook benieuwd.

Ik heb een 1Z uit 2002 (een van de eerste denk ik met serienummer 00063), zwarte wijzerplaat, 43mm die weg mag. Hij heeft een stalen bodem. Het horloge is in een goede staat. De kast heeft wat gebruiksspoortjes aan de onderkant, verder niet. Op het glas zit een klein maar onopvallend krasje onder de twee (in het geheel niet storend, maar hij zit er wel). Doos en papieren zitten erbij, en voor de liefhebber mag hij weg voor 285,- incl aangetekende verzending… Jullie zien: het kan dus echt…

mvg
Norbert

Ja voor een uit de productie gehaald exemplaar ja.

Die zouden juist duurder moeten zijn omdat ze niet meer te krijgen zijn :smiley:

Het is ongetwijfeld de eerste 1Z van Nederland. Gekocht lang voordat anderen er ook maar iets van gehoord hadden! Zo’n uniek exemplaar heeft natuurlijk een uniek prijskaartje!

Maar serieus, hij gaat in de verkoop en is waarschijnlijk binnenkort op Ebay te vinden…

…zoals hij nu ook nog gewoon te koop is, maar dan zonder glasbodem.

Kan het niet laten even een foto erbij te doen…

mvg
Norbert