MeisterSinger "Amsterdam"

Een nieuwe limited MeisterSinger.

BOFB Amsterdam brengt een MeisterSinger in een oplage van 25 stuks met de “plattegrond” van Amsterdam.

Door mijn Rotterdamse achtergrond , een ‘opluchting’… ! ( hoef ik hem niet te kopen ):smiley:

Maar wellicht voor de Amsterdammers onder ons…

Ziet er apart uit! Maar ik ben blij dat ik toch voor een Meistersinger No2 ben gegaan vandaag…

happy!!

't is dat je het uitlegt. Ik ga er alleen niet 's avonds mijn route mee uitstippelen in Amsterdam…:wink:

mmdekker Schreef:

Ziet er apart uit! Maar ik ben blij dat ik toch
voor een Meistersinger No2 ben gegaan vandaag…

happy!!

Foto’s!!! Heb je de nieuwe met de andere achterkant?

Ja ik vind dit horloge 3 keer niks als Hagenees natuurlijk, ze hadden er beeter een red light district uitvoering van kunnen maken met een wietblad als logo en als wijzer een … Laat maar zitten… :slight_smile:

Nice, subtiel. Dat kan ik wel waarderen. Maar liever heb ik iets subtiels op de achterkant.

Ik heb niks speciaals met Amsterdam maar met slechts 25 exemplaren toch wel leuk als je zoiets zoekt.

Ik vind het leuk bedacht. Is ook weer is wat anders dan de gebruikelijke wijzerplaat kleuren. Ik kom ook nog uit Amsterdam, dus het zou voor mij wel een mooie zijn :slight_smile: Ik had alleen bedacht dat ik weer even rust ging nemen qua aanschaf, dus ik denk dat ze al weer weg zijn tegen de tijd dat ik weer een nieuwe klok mag kopen van mezelf :stuck_out_tongue:

Is de prijs al bekend trouwens?

Ik ben een groot MS fan, echter dit idee lijkt te zijn gejat van Willem van den Berg uit Den Bosch. Hij maakt prachtige skyline horloges van ondermeer Rotterdam.

CJ.G Schreef:

echter dit idee lijkt te zijn gejat van Willem van den Berg uit Den Bosch.

Of wellicht van van der Klaauw’s Eclips. Maar persoonlijk vindt ik een plattegrond iets heel anders dan een skyline. Vindt je opvatting nogal kort door de bocht :slight_smile:

Vindt het wel wat hebben.

CJ.G Schreef:

Ik ben een groot MS fan, echter dit idee lijkt te
zijn gejat van Willem van den Berg uit Den Bosch.
Hij maakt prachtige skyline horloges van ondermeer
Rotterdam.

Ja , ik ken ze , die skyline-horloges.

En hoewel ik aan de “Rotterdamse kant” zit :):wink: vind ik het idee van BOFB van het plattegrondje van het centrum van Amsterdam op zich zelf staan.
Heb een dummy van het horloge gezien.

Schijnt ook zo te zijn dat MeisterSinger zelf in ieder geval wel “zicht wil blijven houden” aangaande gelimiteerde uitgaves, en de “ontwerpen” hiervan.

Anders gezegd : Niet alles is mogelijk zonder goedkeuring.

Plattegrond van bijvoorbeeld een Duitse stad is dan alweer minder origineel…

.

Leuk als je het niet weet denk je alleen maar dat het een vreemde wijzerplaat is, en dan limited op 25 stuks. Die zullen toch wel snel weg zijn. En als limited de andere grote steden? de provincie’s landen van Europa etc:)

vintagecollector Schreef:

Leuk als je het niet weet denk je alleen maar dat
het een vreemde wijzerplaat is, en dan limited op
25 stuks. Die zullen toch wel snel weg zijn. En
als limited de andere grote steden? de provincie’s
landen van Europa etc:)

Alleen als ze ook op de UNESCO werelderfgoedlijst staan dan :wink:

floris Schreef:

mmdekker Schreef:

Ziet er apart uit! Maar ik ben blij dat ik toch
voor een Meistersinger No2 ben gegaan
vandaag…

happy!!

Foto’s!!! Heb je de nieuwe met de andere
achterkant?

Ja ik vind dit horloge 3 keer niks als Hagenees
natuurlijk, ze hadden er beeter een red light
district uitvoering van kunnen maken met een
wietblad als logo en als wijzer een
… Laat maar zitten…
:slight_smile:

Beetje een late reactie (na 5 maanden :wink: ) Maar wat bedoel jij met de andere achterkant? Ik heb nog het oude modelletje n02. ik wilde per se zilveren dial met blauwe indices / wijzer: