Hallo teachers, graag jullie expertise over het volgende;
Vandaag ffe gekeken naar Meistersinger dealers in Aken. Nu krijg ik deze actuele foto op hun site. Ik ken deze 03 niet en vind hem vergeleken met mijn 03 zelfs lelijk.
Dit is mijn 03;
Dan nog de link die ik op Ebay vond van een Quartz-Meistersinger.
Nog nooit van gehoord en kan ook niets terugvinden op Google over dit vreemde fenomeen 320 euro.Een stikker op het deksel lijkt toch verdacht veel op namaak
Dan mijn laatste vraag; welk 2824-2 Etaatje heb ik nu in mijn Singer?. Er schijnen 4 soorten in omloop te zijn en Meistersinger doet volgens mij alleen de rotor modificeren toch?.
Die Meistersinger van die je in Aken hebt gevonden is gewoon de limited van 2007 en staat op de Meistersinger website: http://www.meistersinger.de/index254.htm
Die MS quartz heb ik vaker gezien. Weet de geschiedenis er niet achter maar dit model is wel degelijk geproduceerd. vermoedelijk is die variant uit je voorbeeld dus gewoon echt.
Vandaag bij Meistersinger juwelier geweest. Deze had ook nog nooit van een Quartz/meistersinger gehoord. Kan ook niets vinden over de oorsprong.
Heb wel een aanbetaling gedaan op het mooiste en voor mij duurste bandje dat ik ooit gezien en gekocht heb. Iedere schakel is eigenlijk het logo van Meistersinger.
2 jaar werk is er aan voorafgegaan. De aansluiting op de kast is gewoonweg superb. Er past nog geen vloeitje tussen. Hij lijkt meteen een stuk groter. Wat een beauty.
Ik durf het niet bijna niet te zeggen. Want voor die centen heb ik ook de Steinhart Marinetimer of 2 Seiko monsters + een nachtjeweg.
Vandaar de aanbetaling. Maar ik vind de Meistersinger pas compleet met die band.
385 euro, slik.
Goedkope bandjes hebben schakels die uit “geplooid” staal bestaan.
Maar voor die prijs zal dat wel niet zijn, en je VOELT het ook aan het gewicht Dus da’s OK (tu)
Tja, Tja.
Ik HAD ook een MS en wou die stalen band ook erg
graag hebben.
Maar nu heb ik hem niet meer, ik kan wel huilen.
Bah, neen, kop op joh !
Ooit al eens van het “boemerang” effect gehoord bij horloges ?
Neen ?
Wel, een horloge waar je écht van houdt, komt steeds terug