Meistersinger Edition Hora

Hoeveel niet-limited Meistersingers zouden er eigenlijk ooit zijn gemaakt?
Stuk of 12? Moet het enige merk zijn waar een niet-limited bijzonderder is dan een limited. Overigens, deze uitvoering is gewoon duf.

Ben kennelijk 1 van de weinigen, maar ik vind dit juist wel weer grappig bedacht. Heerlijk eigenwijs in klassieke kleurstelling.

Dat MeisterSinger de plank finaal misslaat met de extreme aantallen limiteds (in soms afschuwelijke kleuren), daar ben ik het dan wel weer eens. Maar ook daarvoor geldt uiteraard dat smaken verschillenā€¦

Dit is overigens een kleine oplage ter ere van het 750-jarig bestaan van Oudewater.

Iedere smoes is goed (voor een limited MS) :grinning:

1 like

Handig voor in de auto of op de Chopper

Van de week liet een collega hier op het werk me zijn nieuwe Meistersinger zien. Hij vroeg me af te lezen hoe laat het was. Als bezitter van de forum ltd Meistersinger had ik daar niet zoā€™n moeite mee.

Totdat hij zij: Valt je niets op? Inderdaad het bleek de hier genoemde versie te zijn. Was me dus in eerste instantie helemaal niet opgevallen.

1 like

Had je de tijd wel goed afgelezen? Of zat je er een uur naast door de verschuiving?

Nee ik had de tijd correct. Kijk eigenlijk altijd naar de cijfers, niet gewoon de wijzer positie

1 like