ben een Meistersinger GMT uitvoering tegengekomen die ik eventueel zou willen overnemen van iemand. Hoewel ik eenwijzer geweldig vindt, deze uitvoering zou de collectie kunnen aanvullen
Op internet ben ik aan het zoeken maar kan niet echt vinden dat deze gemaakt is. Het kan natuurlijk goed zijn dat ik niet goed zoek vandaar even de vraag of jullie me wellicht wat meer info over kunnen geven.
Zoals :
is deze wel eens gemaakt door meistersinger
Wat doet die qua waarde op de markt (niet dat ik het als een investering zien maar meer dat ik er niet teveel voor betaal)
Ik weet de prijs niet, maar weet wel dat hier in het blauwe gedeelte de Meistersingers lang te koop staan en de priis vaak merdere malen neerwaarts wordt aangepast.
Deze heeft naar mijn beleving teveel wijzers voor een Meistersinger, juist de single wijzer maakt voor mij de Meistersinger een Meistersinger. Daarnaast wat al eerder is gezegd, een Meistersinger is niet echt gewild, vaak krijg je ook een flinke korting bij aanschaf, en daarna schrijven zij dus ook flink af. Echt een horloge dat je voor jezelf koopt, draagt en niet echt geschikt voor een flipperaar.