De nieuwe limited NL 2009 is bekend, en wordt november 2009 verwacht.
Ik vind hem zelf erg tegenvallen, maar dat zegt natuurlijk niks, want smaken verschillen gelukkig.
Ik weet niet hoe ik een foto plaats, dus dan maar zo…
Gr. Stef.
De nieuwe limited NL 2009 is bekend, en wordt november 2009 verwacht.
Ik vind hem zelf erg tegenvallen, maar dat zegt natuurlijk niks, want smaken verschillen gelukkig.
Ik weet niet hoe ik een foto plaats, dus dan maar zo…
Gr. Stef.
Je moet de link naar de foto tussen zetten.
Oke, bedankt voor het plaatsen.
Hoezo, tegenvallen?
groeten van Stef, trouwens:D
Ik vind die combinatie van rood en zwart erg mooi.
Ik houd niet echt van Meistersingers, vooral degene met 1 wijzer vind ik lelijk, maar deze vind ik eerlijk gezegd prachtig. Erg geslaagd die combinatie Zwart-Rood.
Na 3 dagen Frankfuhrt, het eerste wat ik doe, op het forum. Verslaafd? neehoorX(
Ik vind de limited eigenlijk wel mooi, maar je moet ze in het echt zien. Dan ben je verkocht.B)-
Persoonlijk vind ik Meistersingers wel mooi. En dit exemplaar is daar geen uitzondering op. Er is, volgens mij, maar een minpunt en dat is de band. Naar mijn mening had een matte band (in de kleur van de wijzerplaat) met hetzelfde stiksel mooier gestaan. Verder vind ik het een leuke klok.
groet, FS
Dit is wel een appart klokkie ,vind hem wel mooi
Voor degene die Meistersinger niet kent.
Het is nu 12 uur 32 ongeveer:#
Ik vind dat rood/wit/zwart niet echt bij Meistersinger passen. (te sportief)
Ik draag zelf ook een Meistersinger met 1 wijzer, en ben er zeer tevreden over.
Ik vind dat rood/wit/zwart niet echt bij
Meistersinger passen. (te sportief)Ik draag zelf ook een Meistersinger met 1 wijzer,
en ben er zeer tevreden over.
Ik draag een Seiko met 1 wijzer en ben daar wat minder tevreden over.
Nee hoor, grapje.
Hoe lees je de tijd met 1 wijzer?
Niet:#
Het gaat niet om de tijd bij een Meistersinger, maar om de dinges:)-D
Goed kijken! ::o
Ik vind 'm erg stoer. Heb zelf net een monograph gekocht en in het echt zien ze er nog veel mooier uit dan op de foto.
Ik vind de allereerste NL Limited nog altijd de mooiste (voor wie het niet weet, die is voor/door ons gemaakt) Maar deze heeft ook wel wat.
Deze horloges worden gedragen door mensen die [i]niet[/] op tijd moéten zijn. Het feest begint pas nadat zij zijn aangekomen.