Eén van de horloges die op mijn wensenlijstje staat is een Meistersinger. Al vanaf het eerste moment dat ik er één zag vond ik het een bijzondere verschijning.
Nu zit ik te kijken naar 2 verschillende modellen. Beide 40mm groot, alleen een andere uitvoering.
Welke zouden jullie kiezen? De Day Date of de No.3? Vind het licht verzonken wiel van de datum wel gaaf, vraag mij alleen af of die niet te druk is.
De Day date! Met als bonus een mooiere kroon.
De No. 3 is zo wel heel saai in vergelijking. En ronde datumvensters trek ik niet op de een of andere manier.
Ik heb er meerdere in bezit gehad, en bij dit merk is less more, dus geen datum geen drukte alleen die ene wijzer, rust niet op de minuut leven, chill vrije tijds horloge.
De hele filosofie is vreemd maar komt neer op: vergeet de tijd.
Leuk. Ik heb me recent aangemeld en heb vanmorgen bij Punte in Arnhem de Pangea Day Date gezien. Mooi horloge maar een beetje druk. Men bestelt nu voor mij de Astroscope. Dezelfde kast (met die mooie taps toelopende kroon) en ook 40mm. Ik vind bij de Astroscope de wijze van dagaanduiding erg bijzonder. Ik wil 'em graag hebben in “old radium”. Ze laten het horloge komen om het te mij te laten vergelijken met de Pangea.
Heb er zelf nu 4 en zijn bijna allen speciaal op hun manier.
Kies gewoon die Meistersinger waar ge u heb best bij voelt en die voor u er boven uit steekt door looks en andere. Ge zult dan altijd uw perfect horloge gevonden hebben.