Meistersinger Neo

Hallo,

Wat op het net rondneuzend liep ik aan tegen de Meistersinger Neo op stalen band. Prachtig en gezien de 36mm een ideaal formaat voor mijn vrouw… wellicht voor onder de kerstboom! Echter zit er een redelijk bol glas op van…

Iemand ervaring met deze klok en de krasbestendigheid van het glas?

Groeten,
Montus

Toevallig, ik heb onlangs net dezelfde aangeschaft voor mijn vriendin.

Deze dus: http://www.eugenevanbaal.nl/horloges/meistersinger/meerwijzer/ne201m-neo2z

Maar dan niet voor Kerst, maar voor haar verjaardag (in februari).

Nu zit ik er serieus aan te denken om diamanten op de wijzerplaat te laten zetten, omdat ze dat nu eenmaal erg mooi vindt.

Heeft iemand een suggestie waar dit mogelijk is (liefst omgeving Rotterdam) en belangrijker: wie heeft een suggestie voor het plaatsen van de diamantjes? Ik zat eraan te denken om op elk uur een klein diamantje te laten plaatsen, net buiten het bereik van de minutenwijzer dus. Ben alleen bang dat de streepjes die daar zitten, afbreuk aan de steentjes zullen doen. Iemand een idee?

Heb overigens geen ervaring met krassen, maar denk dat dat wel goed zal zitten bij Meistersinger!

Het is wel plexi, dus het zal best gevoelig zijn. Anderzijds, is het wel vrij gemakkelijk weer goed te krijgen.
Ik heb zelf geen ervaring met het horloge en kon ook geen goede foto zien van de constructie, maar ik hoop dat iemand je daar verder mee kan helpen.

Als je vriendin ‘lomp’ is (bij gebrek aan een mooi eufemisme!), dan zou mijn keuze niet zo snel op dit soort glas vallen ;).

http://www.watch-site.nl/nl/collectie/diverse/meistersinger-neo-2z/

Staat er toevallig eentje…

Hahaha, dat bedoel ik!

Ik zit voor die ene te kijken die Ramone heeft gepost. Iemand tips voor aankopen via Ebay? Paypal een must, of kan Visa ook op een veilige manier?

Verkoper heeft 900+ verkopen met 100% positieve feetback!

eBay lijkt me niet nodig voor dit specifieke horloge… je kunt juist dit model overal in eigen land kopen.

Het model dat ik heb gekocht heb ik uiteindelijk voor 575 kunnen kopen (na enig afdingen), zo goed als nieuw!

649 nieuw op de baai… Als ik weet waar ik in de buurt kom doe ik dat!

Heb even die advertentie op eBay opgezocht… betreft daar wel een demomodel dus mogelijk niet helemaal nieuw en/of incompleet.

Meistersinger wordt echt op zo veel plekken verkocht in NL. Beetje rondvragen en je zit zo aan die 649, trust me. Dan kun je hem nog in persoon ophalen ook!

Bedankt voor de tip! Eerder uit tijdgebrek dan uit eigenwijsheid :wink: heb ik hem echter toch van eBay geplukt. Nieuw en ongedragen roept zijn advertentie en gezien zijn 100% positieve feedback moet ik dat dan maar geloven.

Ik heb hem uiteindelijk voor 600 euro. (advies 887)

Kan niet wachten mijn meissies gezicht te zien…

Prettige kerst! :)-D

Prima deal hoor, hoop dat je hem op tijd binnen hebt!

Montus Schreef:

Bedankt voor de tip! Eerder uit tijdgebrek dan uit
eigenwijsheid :wink: heb ik hem echter toch van eBay
geplukt. Nieuw en ongedragen roept zijn
advertentie en gezien zijn 100% positieve feedback
moet ik dat dan maar geloven.

Ik heb hem uiteindelijk voor 600 euro. (advies
887)

Kan niet wachten mijn meissies gezicht te zien…

Prettige kerst! :)-D

dat je prettig beloond mag worden :wink:

Redelijke prijs, ik zag hem vanmiddag bij de plaatselijke AD voor € 625,–
Ik vind de creme smaak heel mooi, moet er ook maar eens over denken, maar dan wel een maatje of twee groter…
Veel draagplezier!

Grt. Rene

Ik vind 't een leuke, behalve dat ie een wijzer te veel heeft, een maatje te klein is, en ook de datum mag van mij weggelaten worden.

Zou voor mij ook gelden, alleen is dit maatje voor mijn miss groot genoeg en van het idee alleen al van 1 wijzer wordt ze zenuwachtig… :wink:

En gisteren binnen, maar nog geen mogelijkheid gehad om hem uit te pakken!!!

Montus Schreef:

Zou voor mij ook gelden, alleen is dit maatje voor
mijn miss groot genoeg en van het idee alleen al
van 1 wijzer wordt ze zenuwachtig… :wink:

Helemaal begrijpelijk. Ik zou normaal er ook erg zenuwachtig van worden. Maar zelf zou ik van een Meistersinger een einzeiger willen. Als daily beater wil ik ook ‘gewone’ wijzers.

En was/is de dame er blij mee?

Jazekers, enof ze er blij mee was!!! En wat een schitterende klok zeg, maar wat mij betreft echt eentje voor de dames.

Groeten,
Montus