Meistersinger nieuw (saffierglas) - waar in (de buurt van) Assen?

Hallo allemaal. Zo’n 5 jaar geleden heb ik jullie ook al eens om advies gevraagd over mijn Meistersinger (wel of niet laten repareren) en dat is goed bevallen :slight_smile: dus vandaar ook nu weer even een vraag op dit forum.

Toen dus de Meistersinger laten repareren en hij heeft het weer 5 jaar prima gedaan. Blij mee…! Feitelijk doet hij het nog steeds. Mijn zoontje heeft m alleen op de grond laten vallen (stenen keukenvloer) en nu is dus het saffierglas stuk… aargh…

De juwelier in Nijverdal waar het horloge destijds gekocht is en die het heeft doorgestuurd naar Meistersinger voor die reparatie destijds is er niet meer begreep ik… waar kan ik nu nog terecht? Ben nu toevallig op vakantie in de buurt van Assen, dus dat is ook een optie (heb horloge mee). Iemand een optie? Ik denk dat de reparatie niet perse (zoals toen wel, toen stond het horloge stil en moesten ze het helemaal doorlichten) door Meistersinger gedaan hoeft te worden, maar een gewone juwelier of horlogemaker dat ook wel kan? Of kan dat niet door het 'saffier’glas? Wat is jullie mening?

Alvast bedankt weer voor jullie reacties! (Hopelijk :-))

Groetjes Danielle

Misschien kunnen zij je helpen, ze zijn officieel Meistersinger dealer in Haren (Gn)

https://www.ha-juweliers.nl/

1 like

Dank je wel voor je reactie! Ik ga kijken!

Woon je zelf in Nijverdal? Evt zou je ook bij veenemans in Zwolle terecht kunnen

Edit: glaasje vervangen zou misschien zo wel kunnen, maar volgens mij is t probleem wanneer de barst behoorlijk versplinterd is ze je toch aanraden om het horloge helemaal te laten nazien omdat er hele kleine splinters in het uurwerk terecht kunnen komen … nu zijn t allemaal vrij basic uitwerken die erin zitten (muv de circulatie) dus zou een “gewone” horlogemaker het ook wel moeten kunnen mits hij/zij aan het juiste glaasje kan komen … succes ermee iig! :smiley: