Vind hem wel mooi , maar heb ik al eens eerder gezegd,het word moeilijk echt eens iets anders te “verzinnen”. De oplegcijfers ( zo te zien )mooi.
Leuke verkoper trouwens bij Ibink. Gekeken toen naar de AM9.10
Heeft hij “tussen neus en lippen door” een krasje uit mijn horloge gehaald.
Stoere zaak ook om te zien. ( komt ook door de dikke sluis denk ik )
Is wel mooi goud! Maar alleen zijn de verhoudingen vaak zoek een gouden MeisterSinger 7000 euro zo uit me hoofd, das belachelijk al staat de goudprijs nog zo hoog hoeveen gram zou het zijn die kast ? Uurwerk het zelfde enz, dan zou die misschien 1000 euro of 2000 euro meer moeten kosten maximaal in vergelijking met een stalen niet 6000 duurder puur voor een gouden kast.
Ik vind de opgelegde cijfers van dit model een beetje te grof, en het word tijd dat MeisterSinger stopt met limiteds, het merk maakt zich er een beetje belachelijk mee, lijkt wel of ze elke dag met een limited komen!
Grappig, onlangs heb ik een meistersinger no2 besteld bij een juwlier in Oudewater… (ja daar hadden ze alleen nog het modelletje no2 met witte plaat en blauwe wijzers ) en die hadden vorige jaar/jaar ervoor ook een dergelijk model. Ook zulke grote cijfers, persoonlijk vind ik het niet echt passen bij zo’n horloge. Ik vind het meer een ‘dress watch’ en die moeten wat rustiger ogen…
Maar ja, over smaak valt niet te twisten
Amsterdam Schreef:
Inmiddels ben ik er als het goed is achter hoe je
een foto upload.