Meistersinger no. 1

Net nieuw hier op het forum. En al gelijk een vraag. Als ik bij de verschillende onderwerpen de foto’s erbij zie. Dan zie ik ook verschillende Meistersinger horloges voorbij komen. Mijn vraag hoe zijn de ervaringen hiermee? Mijn assortiment breidt aardig uit ook met luxere klokjes. En ik zou nu een optie hebben op de Meistersinger City Edition Rotterdam. Vindt het een leuk klokje en ook als geboren Rotterdammer zou dit wel in mijn collectie passen. Ben benieuwd wat jullie überhaupt van dit merk en uitstraling vinden.

3 likes

Welkom,

Heb gelijk je titel maar even veranderd. Niks mis met Meistersinger, maar je moet er van houden.
Enne, kom maar door met die foto’s; zie de reacties straks hieronder. :wink:

Dag Chris

Ik ben heel erg blij met mijn meistersinger pangaea echt een mooie en heerlijke klok. Op de dikke milanaise band draagt het ook een stuk robuuster.
Ik ben toevallig ook een rotterdammer, en heb de limited mogen zien.
Maar naar mijn mening is de wijzer in de vorm van de euromast echt een afbreuk aan het geheel. Hij wordt een beetje lomp op deze manier .

Maar dat is slechts mijn mening…

Gr. Jeroen

Edit. Ik zie net dat er nu een normale wijzer op zit… in dat geval heb ik niets gezegd. Maar ik heb echt bij van willigen gezeten met een ander.

Klopt deze. Lijkt me een leuke aanwinst.

Welkom hier! :+1:

Zoals @Bidle al zegt, niets mis met Meistersinger. Zeer degelijke en betrouwbare horloges.

Niet iedereen is fan van einzeigers, maar het levert wel altijd een leuk gesprek op!

1 like

Foto’s erbij gezet @Bidle. Thnx voor t aanpassen😉

1 like

Ok. Gelukkig maar dat de Euromast er niet op staat. Wat ik wel jammer vindt is dat bij City Edition niet de betreffende stad erbij staat. Heb dit oom aangegeven bij de Brunott dealer

Niks mis met MeisterSinger:

succes met je keuze.

1 like

Mooie collectie, vind de Oris erg gaaf, zelf al een paar keer naar gekeken. Twijfel te veel, vind de Tudor in bronze namelijk ook erg mooi. Dan zit ik nog met de vraag of ik hem wel ga dragen.

Ik heb een no3 sinds 2009. Gekregen van mijn vrouw ter ere van de geboorte van onze zoon.

Erg fijn horloge. Voor mij natuurlijk een speciaal horloge

1 like

dank voor de reactie #orisfan. morgen maar eens een 1 om de pols houden om te kijken hoe het staat en denk ook wel dat het leuke gespreksonderwerpen oproept.

ik heb ook even naar de Tudor gekeken, maar kwam toch elke keer terug op de Oris. en draag ze bij gelegenheid.

1 like

dan zijn het zeker extra mooie herinneringen aan een klokje, moeten ook wel speciaal zijn vindt ik, zelf leg ik ook echt geld opzij voor een klokje, dat maakt het koop moment ook nog leuker.

1 like

Ik heb vorig jaar Oktober een Meistersinger aangeschaft. Een perigraph. Erg mooi en ik draag 'm nog zeer regelmatig met veel plezier.

Die R’dam editie ziet er goed uit. Ik was tijdje terug bij Van Willigen, maar heb 'm toen niet gezien.

Wat een smaakvollw collectiw! Nice , zo’n Rotterdam editie lijkt me een mooie aanvulling!

Meistersinger is een mooi merk, kun je er prima bij hebben. Ik zou wel de Den Haag versie doen. Zelfde looks, maar die is kwalitatief wat beter. :wink:

3 likes

Dat is ook mijn ervaring. Die Rotterdamse staat doorgaans 18 jaar stil om vervolgens weer even te lopen. Dat schiet natuurlijk niet op.

11 likes

(:interrobang:️)
:clown_face::stuck_out_tongue_winking_eye::grimacing:. DAAR had ik nou wel een fotootje van willen zien!!

Kan mij er werkelijk niets bij voorstellen…
Ook niet dat ze dat überhaupt gedaan hebben…

Maar je komt er niet ‘zomaar’ op… ?

:joy::trophy:

1 like