MeisterSinger No3 Ivory dial 43mm (ge-serviced)

Te koop :

Is vorig jaar geserviced bij Reijersen Juweliers, wijzerplaat is nieuw, zat kleine imperfectie op. Ik draag het gewoonweg niet meer, je ziet ook aan staat van de originele leren band hoe weinig het gedragen is.

Mijn meest recente referentie op het forum:

Merk en model: MeisterSinger No3 43mm
Diameter: 43mm
Leeftijd: 2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2012
Factuur en/of certificaat: Certificaat en boekjes Van Hell juweliers
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set, zie foto’s, inclusief extra oude wijzerplaat
Verzendkosten of afgehaald: Verzekerd verstuurd met bijv. DHL (ca. 50 euro binnen NL) of ophalen met bakkie koffie/thee erbij. Ik kan zelfs goedkoop parkeren voor je aanzetten in Rotterdam.
Conditie (krassen, werking etc): Sporadisch gedragen, zie foto’s, wat krassen op de achterkant
Soort uurwerk en kaliber: ETA-2824-2
Vraagprijs: EUR 999,- (nieuwprijs in 2026 wordt >EUR 2.000,-)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes

Up en ik sta open voor prijsvoorstellen.