Meistersinger of Sinn?

Van de week had ik een topic aangemaakt waarbij ik jullie mening vroeg welk horloge ik moest gaan kopen omdat ik twijfelde.
Dit topic was verwijdert om bepaalde redenen.

Ik zat nog steeds in strijd welke te nemen.

De Meistersinger Meta X

of de Sinn U1

Ik was er kwa keuze nog steeds niet uit. Vanavond weer allebei de horloges bekeken op Chrono24.
Daar staat ook de leverancier op van de Meistersinger. Een NL bedrijf. Die biedt de MS aan voor een hele scherpe prijs. Ik heb nog even een bericht gestuurd of dit model nog even leverbaar zou blijven omdat ie op de MS site niet meer te zien is. Dat bleek niet zo te zijn. Deze kleur gaat eruit zeiden ze.
En ze hebben er nog maar een paar.
Dus uiteindelijk zaterdagavond zondagnacht om 0:15 de knoop doorgehakt.
Het wordt de Meistersinger.
Met de U1 in het achterhoofd voor later.
En nu wachten …

19 likes

Dat wordt lastig. Hij is besteld :joy:

2 likes

Gefeliciteerd! En een hele goede keus!
Laat vooral weten als hij binnen is, ik ben reuze benieuwd. Ik peins zelf over de blauwe variant

1 like

Ok je vind het nix. Duidelijk. Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Ik vind Rolex bijvoorbeeld oerlelijk. Om maar iets te noemen. :grimacing:

6 likes

Ik vraag me altijd af wat die geblurde stukjes zijn

1 like

Antwoord gevonden door te citeren

1 like

Dankjewel.
Zal ik zeker doen

1 like

Of gewoon aanklikken :joy:

Je hebt een bericht trouwens

1 like

:+1: Couldn’t agree more!

Ah, weer wat geleerd. Ik dacht altijd dat er schuttingtaal oid stond, maar dat paste niet in de zin. (Voor zover dat ooit past)

Ah zo. Nou er was geen druk hoor. Gewoon een kwestie van de knoop doorhakken. Meer niet.
Geen spijt nog :grin:

Ja die is het. Maar dan nog €300 goedkoper :smirk:

2 likes

Welke Meistersingers heb jij?

Dat vond ik ook. Vandaar dat ik nu wilde beslissen.
Dankjewel.

2 likes

In je vorige topic had ik ook al gestemd voor de MS. Allebei mooi hoor, maar als die ene wijzer je ding is, dan is dit wel een mooie stoer(der)e variant dan de uitvoeringen die ik ken. En sowieso een heel mooi horloge. Een goeie deal is een hele fijne bijkomstigheid!

Dus gefeliciteerd! Altijd erg leuk om de stap te nemen en in ‘blijde verwachting’ te zijn van een nieuw horloge. Ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen. Verwacht je hem komende week?

1 like

Indices in rose goud? Of bestaat er ook een versie met rose gouden kast

Dat is geen ‘echte’ Meistersinger :wink:

:+1:

2 likes

Mooi hoor, daar ga je ongetwijfeld van genieten

1 like

Dankjewel. Ja ik ben zeker in blijde verwachting.
Ik hoop m deze week te mogen ontvangen. Hij komt gewoon uit Nederland.

De no 03 heb ik nu ook nog. De 2010 NL edition.

1 like

Ik zag net op de Meistersinger website dat er een actie is t/m 30-3. Je krijgt een horloge etui (zo 1 van Aliexpress van een tientje met Meistersinger erop gedrukt :grimacing::joy:) maar nog interessanter: een gratis servicebeurt die je binnen 3 jaar kunt inwisselen à €375. Das wel lekker.

Je kan de horloge toch afhalen. dan hoef je niet te wachten