Meistersinger only

8 likes

Hallo mede HF leden, ik draag met plezier regelmatig mn kaenos petrol. Toch overweeg ik om eens een andere band te proberen, beetje variatie voor de zomer. Weten jullie waar je passende kaenos banden kan kopen die goed passen? Op de website van meistersinger zie je wel dat de kaenos uitgevoerd kan worden met verschillende banden, maar zie niet dat je deze ook los kan bestellen…

8 likes

Jezus wat een slechte website. Mail ze eventueel even? Of een dealer?

1 like

Horloges maken kunnen ze wel, maar de website is zeer matig idd. De dealer heeft ze niet op voorraad, ik kan meistersinger eens mailen, maar ben ook benieuwd als er ook nog andere (web)shops zijn die iets passends hebben.

Kan me dat bijna niet voorstellen met die geïntegreerde band.

1 like

Mooi horloge, een moderne vertaling van de meestal in klassieke stijl uitgevoerde MS.

Of er ook vervangende horlogebanden zijn? :man_shrugging:

1 like

Ik heb Meistersinger een mail gestuurd, ze zijn er, ze staan op de website. Nu nog de vraag als ze ze ook los verkopen, en als de prijs enigzins aanvaardbaar is.

1 like

Kennelijk is deze alleen als limited aangeboden bij de kleine NEO. Echter inmiddels deze BOR gevonden. Deze past ook op mn 39 mm. NO1.
Hiermee een mooie dresser in mijn verzameling.

Goedemiddag mede MeisterSinger liefhebbers,

Ik ben mijn collectie aan het herschikken vanwege de potentiële aanschaf van een Benjamin Franklin. Mocht er interesse zijn in een Stratoscope, Lunascope met de mooie bloedmaan, of een Unomat hoor ik het graag.

1 like

15 likes

Goedemorgen,
De Lunascope is inmiddels verkocht. De unomat (nieuw) en Astroscope zijn er nog en mogen tegen een zacht prijsje naar een nieuwe liefhebber.

Foto’s gemaakt, vergeet ik ze te vragen plaatsen. :crazy_face:
Vandaag weer eens een MS om gedaan.
De versie NL2005

11 likes

Astroscope inmiddels ook verkocht aan een mede MS liefhebber.

De Unomat mag nog weg voor een vriendenprijsje. Nieuw en nooit gedragen met nog te activeren garantiekaart.

De Unomat is inmiddels ook verkocht. Allen dank voor de belangstelling.

1 like

Ik zie dat dit een verkooptopic is geworden

5 likes

En wederom een pareltje vandaag met veel betekenis voor me. Een waar privilege

7 likes

Heel mooi, afgelopen maandag op mijn verjaardag heb ik die van mij ook gedragen.

1 like

:slightly_smiling_face:

10 likes

Voor mij het ultieme horloge voor vandaag:

4 likes