Meistersinger Only

4 likes

11 likes

9 likes

Blijft een schitterend horloge, helaas te groot voor mijn polsenā€¦

6 likes

Iemand de Metris al in bezit of in het echt gezien?
Altijd al een keer een meistersinger willen hebben maar nooit de knoop doorgehakt.

Deze Metris met geblauwde wijzer vind ik echt ontzettend mooi. Wat minder klassiek. Ik zie hem al op een bruin leren natošŸ˜€

9 likes

Hij heeft een goed plekje om mijn pols gevonden, ondanks mijn ielige 16.5cm polsjes vind ik 'm niet te groot. :smile:

8 likes

Goed om te horen dat hij in goede handen is. Ik blijf het een schitterend horloge vinden! Zeker op een bruine band vind ik hem erg gaaf :heart_eyes:

3 likes

ā€˜Wisten jullie dat Meistersinger Meesterzanger betekent?
Dan kan je wel heel goed zingen!ā€™ @SuperC #2018.

1 like

Vandaag mijn eerste Meistersinger opgehaald.

14 likes

Gefeliciteerd ermee, mooie kleur! Heerlijk rustig aanzicht zoā€™n einzeiger.

Up! :sunglasses:

3 likes

Misschien ga ik nu vloeken in de kerk hoorā€¦ Ik heb vorig jaar een Pangea DayDate gekocht (PDD908) en kan maar niet wennen aan die ene wijzer. Dus ik sta in dubio: of vaker dragen en misschien dat ik me er op een gegeven moment bij neer leeg, bij het gemis van een tweede wijzer, of anders afscheid van dā€™r nemenā€¦ Heb echter nog nooit een horloge verkocht, heb ook geen idee hoe waardevast een Meistersinger is en hoeveel je er in het eerste jaar op afschrijft. Kan iemand iets zinvols zeggen, zowel mbt het wennen als verkoop?
Tis niet zo dat ik de 908 in een opwelling heb gekocht, lang over nagedacht, vind het nog steeds prachtig horloge, en dan nog een (schijnbaar) verkeerde keuze makenā€¦pffff, story of my life.

Meistersinger schrijft helaas vrij hard af. De wat populaire modellen iets minder.

Ik denk zoā€™n 40% onder nieuwwaarde?! :grimacing:

Al gestopt?!

Omg!:disappointed_relieved:
Dan laat ik haar wel na aan mā€™n nageslachtā€¦
Had me beter moeten verdiepen, blijkt nuā€¦

Er zijn een aantal modellen met een betere restwaarde. Zet 'm in het blauwe gedeelte, wie weet is er iemand die er 1 zoekt.

(of evt ruilen/inruilen bij bijv. Ten2two.)

Mjah, alleen zal ik daar een vraagprijs neer moeten zettenā€¦Zal dan rond de 1250 euro zijn, gebaseerd op jouw indicatieā€¦ Bite the bullet, zeg maarā€¦

Ten2two kennik niet, zal daar eens informeren! Thanksā€¦

1 like

Voor net 1600 euro heb je 'n nieuweā€¦ :grimacing:

dus 60% van 1600 is jouw inschatting?:roll_eyes: