Meistersinger Only

Nee, 60% van retail. 1300/1400 vraagprijs indien als nieuw lijkt me aardig. De blauwe toch? Wel de meest populaire kleur. :tada:

Oh, psychologisch heb je me goed voorbereid, hahaha, alles valt nu mee.
Mjah, ze is in nieuwstaat, ook een nieuwe originele (calf) kroko met vouwsluiting erbij en cpl met boekje, doos, the whole shabang. Ik ga het gewoon eens proberen, dankje voor het advies!:ok_hand:t4:

1 like

Ik heb de blauwe Neo automaat. Als ik heul veul geluk zou hebben krijg ik daar nog 600 voor. Is ook - 40% op de nieuwprijs. Maar hé, wel prachtige horloges, maar absoluut niet voor elke dag idd.

Ja, cold turkey. Maar ik beloof niets. Ik sluit een 40mm zeker niet uit. Maar mocht het gebeuren, maak je geen zorgen, ik zorg dat jij er niet achter komt.

1 like

Dat lijkt mij een uitdaging voor je, maar ik wens je succes!

Bedoel je daarmee de prijzen van Van Willegen op Chrono? Die zijn ex VAT, dus daar moet nog wat bij opgeteld worden.

Alhoewel dat natuurlijk geen rekening houdt met hoeveel korting je bedingt.

We moeten praten Han. Althans, misschien. Ik vind de perigraph heel tof. Maar 43mm is helaas te groot. Ik wil 40mm. Dan is er de Pangaea, die is 40mm. Opgelost, zou je zeggen.

Ik vind alleen die kast iets minder mooi. Maar de kastvorm van de 43mm, hebben ze nu ook in 40mm. Kijk maar:

Dus de pangaea in deze kast. Graag in maart presenteren!

Of de Adheasio, nog beter misschien!

4 likes

Meistersinger is dus waar de @Schoen wringt

Eindelijk een woordgrap met @Schoen erin

2 likes

We praten al zo weinig de laatste tijd Koen, en dat heeft een reden.

Dat is een parkeerschijf.

1 like

Terwijl ik toch al een tijdje meistersingerloos ben. Waar jij best hard op aandrong.

Ik moest lachen. Hardop.

En toch word ik er warm van.

3 likes

I salute you :tada:

1 like

Die uit het blauwe pakken? :ok_hand::sunglasses:

Ik weet niet of ik kan wennen aan die kast.

1 like

Voor die prijs kan je het gerust proberen toch? Ik vind 't een pracht van een horloge.

Nou, het is geen wisselgeld natuurlijk. Maar ik ga het overwegen.

Kan ik iets zeggen om je geen MS te laten kopen?

1 like

Ik weet het niet Han. Maar de kans is groot dat ik ga wachten tot ze met het juiste model komen. Je kan dus rustig slapen.

1 like

5 likes


Hallo,
Ik ben trots eigenaar van deze meistersinger quartz. Ik heb echter geen idee welk model het betreft en weet de achterliggende informatie er ook niet van. Zou iemand mij meer over deze klok kunnen vertellen?

gr.

2 likes

Welkom @meister,

Ik ben zelf al vrij lang op zoek naar deze uitvoering.

image

Ik heb zelf ook gezocht naar meer informatie, maar verder dan dat ze gemaakt zijn in het begin van deze eeuw en dat er verschillende modellen zijn uitgebracht, kom ik niet.

Deze uitvoering is er ook in het goud.

image

Geniet van jouw horloge!
Hij is prachtig.

1 like