Meistersinger Only

No 3 vandaag.

weet eigenlijk niet of ik deze al eens gepost had…

2 likes

deze vind ik echt bijzonder fraai en speciaal… Wijzerplaat is zoo mooi afgewerkt!

5 likes

Is er toevallig iemand die een Phanero op de welbekende milanese band heeft laten zetten? Zo ja, foto’s graag!

Ben nog steeds benieuwd naar foto’s van de milanese ‘MGB’ horlogeband, ongeacht op welk model het is geplaatst.

Inmiddels ben ik deze afbeelding online tegengekomen, maar die kan mij nog niet overtuigen de band te kopen.

Ook benieuwd naar ervaringen. Hoe degelijk voelt de band aan? Hoe werkt de sluiting?

1 like

Mijn vriendin heeft deze band op haar Phanero zitten. Hij draagt soepel en heeft een vlinder sluiting. Deze klikt in elkaar (je hoeft geen ontgrendeling in de drukken.
Er zit standaard een klein beetje rek op de band, al vanaf nieuw af aan, maar dit komt het draaggemak ten goede.
Sorry van het slechte licht maar hier wat foto’s zodat je een beter beeld hebt.

1 like

Enorm bedankt voor de uitleg en de foto’s.

Ik wil mijn Phanero van een ruw randje voorzien. Daarom ben ik mij aan het oriënteren naar verschillende banden. De bovenstaande ‘MGB’ band is (of lijkt) uitsluitend online verkrijgbaar, vandaar mijn vragen.

Inmiddels twijfel ik… Ik vind de welbekende mesh band net iets mannelijker aandoen, maar ik twijfel aan de soepelheid daarvan. Vanwege het formaat van de Phanero moet die band zich wel om mijn pols kunnen manoeuvreren…

De volgende stap? Waarschijnlijk de mesh band bij een dealer bekijken en mocht die tegenvallen dan online de ‘MGB’ band bestellen met het risico dat het wellicht net iets te chic uitvalt. We’ll see!

1 like

Gaat vanmiddag gebeuren! Wellicht… straks… als het is bevallen… post ik een foto!

De belichting is niet optimaal, maar alvast een sneak preview! :+1:

4 likes

Na deze foto laat ik jullie even op adem komen van al mijn berichten…

3 likes

Die Metrissen zijn super. Op het punt gestaan eentje te kopen, maar uiteindelijk toch afgeknapt op de enkele wijzer :grinning:
Ik gebruik mijn horloge soms echt om de tijd op af te lezen, jawel.
De witte (zilveren) is misschien nog de mooiste:

2 likes

Dit mooie topic maar weer eens omhoog halen😬

3 likes

Top! :ok_hand:t2:

1 like

Als kersverse Meistersingereigenaar, dit draadje maar even een nieuwe impuls geven.
Misschien toch een wat minder gewild merk…

Gisteren samen met mijn vriendin een bezoekje gebracht aan Van Willigen.
De zaak twee uur later verlaten met deze prachtige Perigraph!

16 likes

Prachtig! :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd! De Perigraph staat ook op mijn lijstje, erg mooi! Enige probleem is dat ik al 2 Meistersingers heb waarvan een mijn eerste horloge is en de ander een cadeau van mijn vriendin, en drie Meistersingers vind ik wat veel, dus ben bang dat ie nooit gaat komen omdat die andere 2 nooit weg gaan :roll_eyes:

1 like

Dank jullie wel!

Vanochtend at the office.

6 likes

2 likes

Koop je een handopwinder dan koop je deze. Geweldig mooi uurwerk wat helemaal past bij dit horloge.

1 like