Meistersinger Only

Mijn NA overgenomen van een forumlid!
Was al even op zoek naar een blauwe Meistersinger

12 likes

Gefeliciteerd! Een nieuw horloge is leuk. Maar een nieuwe Meistersinger het leukst🙂

Ik blijf dit type meistersinger het mooist vinden, die met de rustigste wijzerplaten. Dan zie je het best de perfecte symmetrie, met de consequente dubbele cijfers.

Veel geluk ermee!

3 likes

Even voor de foto:


Het enige horloge dat ik niet draag en heb gekocht als ‘investering’ Ik geniet er ook van om hem gewoon in de doos te bewonderen😍

Slechts 25 stuks wereldwijd. Een bijna uniek horloge. Ik voel me bevoorrecht!

Binnenkort wat foto’s van mijn Pangaea’s

10 likes

Heel mooi exemplaar!

Maareh, over die investering zou ik nog eens goed nadenken. Meistersinger is een heel leuk merk met mooie horloges voor een prima prijs, maar ze gaan nou niet bepaald in waarde omhoog ofzo. De retailprijs stijgt soms wel wat, kocht mijn eerste No1 voor €950 en nu zijn ze €1250 ofzo, maar qua verkoopwaarde heb ik zeker niet m’n aankoop eruit gehaald… Ik heb ook nog een Meistersinger waar er maar 48 van gemaakt zijn, maar dat is bij verkoop ook een minnetje hoor.

Gewoon lekker dragen dus! :+1:

2 likes

Ik heb een Pangaea in het wit. Ik vond dat zo’n mooi horloge dat ik deze maand nog een zwarte Pangaea heb bijgehaald. Prachtige wijzerplaat. Lijkt soms iets blauwigs/antraciets te bebben. Bandje is ook meer zwart/anraciet/blauw dan op jouw foto. Ik ben er heel content mee. Alhoewel ik misschien toch had moeten doorsparen voor de Lunascope🤔
Enfin. Voor 1400 mag je ook bij mij langs hoor😁
Garantie tot 11-2022

Hahaha. Dat zou best kunnen dat ik hem ooit ga dragen, ik heb nog nooit afstand van een horloge gedaan. Maar voorlopig blijft hij in de doos. Gelukkig is het toch altijd al lastig kiezen welk horloge ik draag die dag, dat de verleiding te weerstaan is🙂

Eén verzamelaar die retail betaald en ik ben blij.
Niet? Dan heb ik een mooie Ms😄

Wat voor Ms heb je waar er maar 48 van zijn?
Laat maar, ik heb hem al gevonden.

Dat is echt een mooi verzamelstuk!
Maar wel dragen!:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Thanks! Mijn blauwe blijft voorlopig :+1:

1 like

Plaatje toch😍?

3 likes

Kwam onderstaande tegen, grote kans dat je 'm zelf al gezien had… Maar voor 't geval van niet.
Je bent toch nog “opzoek”… :grin:

https://www.mywatchmart.com/listing/135770-meistersinger-perigraph-38mm/

1 like

Ik ben nog op zoek ja :-). Maar deze advertentie is uit 2015. En 1400 is wat mij betreft ook wat overdreven. Maar alle aanwijzingen helpen!

2015…:flushed:, ja zie 't nu ook, mea culpa!

Kwam ook een nieuwe in de VS tegen:

https://www.gemnation.com/watches/MeisterSinger-Perigraph-BM1002-48367.html

De website ken ik niet en komt niet vertrouwd over (kan aan mij liggen). Ook hoog geprijsd, maar beter duur dan niet te krijgen (?).

Nogmaals sorry van de oude advertentie… :pray:

1 like

Om @Schoen jaloers te maken, een foto van mijn 38mm Perigraph met een nieuwe Milanaise band van Geckota. Zit heerlijk trouwens! En nee hij is niet te koop.

3 likes

Thanks, wordt enorm gewaardeerd :slight_smile:

Ik heb mijn hoofd laten hangen. De 43mm Perigraph is vandaag op de bus gegaan naar de nieuwe eigenaar. Ik geeft Meistersinger voorlopig even op.

3 likes

$2375,-. Wel free bracelet sizing gelukkig :-). Nee, ik geef het op.

Toch ook maar even in de juiste rubriek plaatsen
Vandaag de witte

Maar de zwarte is toch ook niet mis🙂

Zelfde horloges, maar toch heel anders

2 likes

Trots op mijn eerste,
maar niet de laatste.

4 likes

Van harte! Dan ben je begonnen met een hele mooie!
@CarWatch heeft hem ook. (Of niet meer?)

Ben heel benieuwd naar een foto in het donker!

1 like

Yes, bevalt goed!

7 likes

Ook alweer zo’n mooie Meistersinger. Inderdaad heerlijke wijzerplaat!
Ik heb deze maand een znieuwe zwarte Pangaea (clean, zonder day/date) gekocht, omdat ik zo verknocht was aan mijn witte. Begin bijna spijt te krijgen bij het zien van deze. Heel mooi hoor!

1 like