Bedankt
Laat die Meistersinfer eens zien
Niet meer,
ik hem hem overgenomen van @CarWatch.
Was er direct verzot op.
Ben nu de geschiedenis en exclusiviteit van mijne mooie unomatik aan het nakijken.
Moeilijk om er iets over te vinden.
Veel plezier.
Wel drie hele leuke! (@CarWatch) Die 24-uurs uitvoering is echt super.
Het Meistersinger-statement ten top!
Als ik wat heb opgeruimd (nooit eerder een horloge verkocht) zijn de 24uurs-uitvoering en de Unomatic de eerste waar ik naar op zoek ga.
Heel leuk nog zo’n liefhebber te “ontmoeten”
@Thyssendo. Ik ga me binnenkort ook verdiepen in dat horloge. (Ja ja, ik wil hem ook😅) Als ik relevante info vind zal ik het je laten weten.
En als je een keer een foto hebt in het donker, heel graag.
Verder op mijn wens-lijst
1 Pangaea day/date
2 24-uurs Meistersinger
3 Unomatic
In bezit:
2x Pangaea (wit/zwart)
Salthora (zwart)
Singularis Black line
De Salthora heb ik net, maar die lijkt zo op de Pangaea dat ik daar een nieuw baasje voor ga zoeken, zodat ik verder aan mijn wenslijst kan🙂
Wat een geweldige foto’s in je advertentie. Die lume is echt indrukwekkend!
Bedankt!, ik was heel benieuwd.
Spookachtig mooi👻
Een van de 2 moet ik laten gaan…Welke?..Ik weet het niet🤯
Ik vind de Pangaea eigenlijk het mooist om te zien, die heb ik ook in het ‘wit’, vandaar ook de zwarte.
Het horloge draagt heel fijn (kast is dunner dan de Salthora) en de prachtige Meistersinger-eenvoud komt bij die horloges het best uit.
Leuk om een ‘setje’ te hebben
MAAR:
De Salthora is het enige horloge dat ik heb met jumping hour. En het razendsnel doorspringen van het uur op exact het hele uur is echt een kick.
Ik heb nog nooit een horloge geflipperd, maar het wordt onvermijdelijk. Dit forum maakt hebberig en arm😂
Oh…moeilijk moelijk.
Zou toch de Salthora laten gaan. Voor mij is die minder het ‘echte’ Meistersinger, met de langzaam lopende wijzer.
Dat vind ik ook, ik ben al begonnen met het maken van een advertentie voor de Salthora.
Tsja, je kunt niet alles houden en dragen😏
Fijn weekend!
Mooie band! (En natuurlijk heel mooi horloge)
Moeilijk inderdaad…ik zou de salthora ook laten gaan persoonlijk.
Welke je ook weg gaat doen…je gaat zeker spijt krijgen haha
Haha. Ja, ik lees niet anders hier🙂
Ik vind de Salthora wel heel fraai, maar de Pangaea eigenlijk nog fraaier, dus wat dat betreft makkelijk🙂
Spijt ga ik denk ik niet hebben, want als je op een gegeven moment te veel horloges hebt ga je spijt krijgen dat je ze niet allemaal kan dragen.
Ik ga mijn collectie misschien eens langzaam afbouwen, en dan voor (voor mij) topstukken als Meistersinger houden. Op termijn misschien ooit een mooie Omega…that’s the dream