Meistersinger Only

Ik heb een beige no1. Daar mag best een MS naast. Een donkere variant. Nu alleen de maat, en dus het model, bepalen. Ideaal zou zijn een 40mm, maar vind de pangaea wel een beetje druk. Een perigraph in 40mm zal er niet snel komen lijkt mij. Heeft iemand ervaring met de 38mm? En dan met name de afleesbaarheid.

Geen ervaring mee, helaas.
Van Baal heeft wel een mooie aanbieding voor een 38mm No3. Die worden niet meer gemaakt, dus is best bijzonder.

:+1:

1 like

Thanks! Die heeft echter net iets teveel overlap met mijn no1. Ik wil dit keer wel minimaal een datum.
Wel weer wat geleerd: de 38mm maat gaat er dus uit. Als ze volledig overgaan op 40mm zou ik dat wel toejuichen.

Helaas :slight_smile: Vind dit wel een hele mooie, heb heb ook in de winkel gezien, maar vond hem zelf te klein.

Of de 38mm er helemaal uit gaat, weet ik niet. De No3 wordt in ieder geval niet meer geleverd in 38mm.

1 like

Er zijn er 30 van gemaakt… dit is nr. 18 van die 30… handopwinder met de kroon aan de “verkeerde” kant om m nog wat specialer te maken. Sinds deze zijn er nog meer NL limited edities geweest maar dit is de eerste (en tot dusverre de enige) speciaal voor het horlogeforum.nl ( of beter toen nog horloge.pagina.nl)

1 like

30 is wel heel erg limited, mooi hoor!
Ik ben benieuwd welke nummers er nog meer te vinden zijn.
Kunnen we ze alle 30 nog vinden? :slight_smile:

Meistersinger duiker?

http://www.horlogeforum.nl/t/meistersinger-baselworld-2017/101556

Tijd om nog een andere Meistersinger toe te voegen. Mijn Meistersinger NL Edition 2011:

3 likes

Hallo, dit is mijn aanwinst… Ben er heel bij mee!

6 likes

Helemaal mee eens! En ondanks dat ik de gekleurde wijzerplaten ook erg mooi vind, heb ik tóch gekozen voor de ivoorkleurige. Volgens mij is dat “tijdlozer.”

1 like

Terecht . Ik vind dit ook de mooiste versie!

Zeker met die band. Ik heb bijna dezelfde combinatie

Kan je je vingers nog bewegen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Je hebt het bandje zo strak zitten! Is het nog comfortabel?

2 likes

haha :slight_smile:

Lijkt op die foto wel erg in mijn pols te zitten. Werkelijkheid is gelukkig minder ernstig. Al lijkt een horloge door mijn forse onderarm al snel strak te zitten😉

1 like

http://www.horlogeforum.nl/t/meistersinger-baselworld-2017/101556/28?u=haaky

3 likes

Nuttige bezel ook, op een einzeiger…

2 likes

Hè, verpest de pret nou niet meteen… :wink:

Excuses! Verkeerd gekeken, dit is natuurlijk een jumphour. Ik dacht aan een reguliere 12-uurs einzeiger met een minuten bezel.

Ik vind hem stiekem best vet, zeker in het blauw :no_mouth:

2 likes

Ik niet stiekem :heart_eyes:
Voor mij de zwarte graag, hoeft geen strikje om

1 like

Ben alleen bang dat hij tegen de 2.5-3k zal gaan kosten, en dat gaat mij te ver. Hopelijk positieve verrassing straks.