Ik ben er ook bang voor. Een ‘gewone’ Salthora Meta verlaat voor 2600 euro de vitrine, dan denk ik dat jouw schatting misschien nog aan de lage kant is…
ziet er leuk uit! Als schrik van de foto
maar dat komt omdat ik me met zo zelfde mes pas heb gesneden
Neen hij doet me niets…
Ah joh, kop op! Je vindt vast wel een andere manier om 3000 euro uit te geven
Nogal ja
Wel erg gaaf model…hoe meer ik 'm zie…
Ik denk dat hij vooral groot toont. Het is een 43mm, net als de No1 bijvoorbeeld.
Die is op mijn dunne polsje nog best te doen.
Het robuuste uiterlijk zal er wel voor zorgen dat hij groter toont, gok ik
Ja, ik zat net de specs te lezen en hij is net zo groot als mijn MS Perigraph, maar hij toont inderdaad veel groter
Ik blijf hem gaaf vinden. Denk dat hij kleiner zal dragen dan de reguliere 43mm Meistersingers, juist vanwege de bezel.
Kwam net op Time and Watches een stukje over de Salthora Meta X tegen. Adviesprijs €2998.
En de link:
Kijk dat is informatie waar we wat aan hebben. Eindelijk is de prijs bekend.
Blijft naar mijn mening toch wel flink aan de prijs. Maar dat is persoonlijk…voor hetzelfde geld ga ik liever voor een mooie Sinn of een tweede Damasko…
Ik ben er ook nog niet uit. Wordt het een tweedehands PO of deze ?
…dat beeld kost vast wel iets meer dan een tweedehands PO
Goeie info! Flinke prijs hoor…
Scherp
MeisterSinger schrijft meestal wel af als een gek dus hopen op mooie tweedehands prijzen over een tijdje.
U doelt op de Salthora Meta X?
Overigens heb ik niet het idee dat Meistersinger sneller afschrijft dan een willekeurig ander merk. Waar baseert u dit op?
Ja ik doelde op de Salthora met de flinke listprijs; niet specifiek op uw horloge