Hallo, Zijn er hier leden met een MeisterSinger Metris Bronze 38mm? Ik ben benieuwd hoeveel patina erop zit hebben jullie een foto?? Zeer nieuwschierig…
Mijn no. 03. Ik heb m nu een paar jaar, maar hij krijgt bijna geen draagtijd. Op de 1 of andere manier past ie niet bij mij. Ik wilde altijd een Meistersinger hebben, en nu heb ik m, en laat ik m links liggen.
Hij gaat ook de verkoop in. Ik wil wel tzt een ander model kopen. Ik denk een Urban uitvoering. Of ‘n zwart model.
Het blijft wel een heel mooi horloge. Het zal ook pijn doen als hij weg is, maar in een koffer laten liggen verdient ie niet.
Welke zou ik vandaag omdoen?
Vorige week de kans gekregen om een exact dezelfde te vinden, nu dus 2 exemplaren unomatic UM10ZG met de beide nummers onder de 50.
Ga je voor alle 50 stuks?
Zonder flauwekul, waarom wil je 2 exact dezelfde horloges?
Gaaf! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?! Heb je al meer gevonden over de hoe, wat van dit type? Ik meen mij wel te herinneren dat er ook nog een type is met een oranje-achtige lumen dial🤗
Ondanks al enkele keren contact met meistersinger, weet ik nog niets meer.
Had graag geweten hoeveel er juist gemaakt zijn van dit type UM10ZG.
En wat het verschil is tussen de UM10ZG en de UM10 ZO.
Die oranje achtige moet ook wel speciaal zijn.
Zodra is meer weet post ik het natuurlijk hier
Super!!!
Heel simpel een automatisch en een handwinder…
Ik kon er niet achter komen, Marco ook niet.
Zo voor de hand liggend kan het zijn
@Thyssendo
Jij hebt nu dus 2 handwinders?
Ik moet het doen met één automaat, de UM10ZO
Ik vind hem prachtig, maar houd het bij 1
Wel vorige week de 24h editie besteld en een Perigraph Bronze Line. De teller staat inmiddels op 7
Dank voor je tip enige tijd geleden in het “leuke aanbieding gezien…”.
Ik vertelde je toen dat ik hem niet zou gaan kopen…
Maar het zaadje was geplant. Er gebeurde even niets. En opeens begon het te ontkiemen. Afgelopen weekend het eerste groen boven de grond. Dinsdag volgroeid
Wow prachtig mooi! Gefeliciteerd! Als ik zelf nog geen 24h’s had was ik ook zeker overstag gegaan voor deze😍
@MeistersingerFa: zo simpel het antwoord, ben teleurgesteld dat ik dit niet wist. Als we nu het aantal exemplaren geproduceerd nog weten zijn al mijn vragen beandwoord en weet Jasper en ik of ze nog specialer zijn dan nu
@Meistersinger: het zijn inderdaad prachtige versies. Rustig muntgroen in de dag maar als als het donker is, zo mooi helder fluo groen.
De nieuwe van jouw is ook gaaf.
Het voordeel is dat ik ze nu al iets meer durf te dragen.
Vanaf dag 1 bij aankoop van @ Carwatch tot vorige week slecht 2 maal gedragen uit angst voor beschadigen en enkel in het weekend. ( lukt niet om in de week met mijn job zo iets moois rond de pols te dragen zonder te beschadigen, daarvoor is er mijn Ferro watch ). Nu zijn de kansen dus gestegen als ik in de doos kijk en een beslissing moet maken.
Veel plezier allemaal. Grt Marco.
Dank je. Ik krijg nog een andere band, het horloge was geleverd op een andere band. Ik vind deze band hem nog veel beter staan
dan de band nu
Wat vinden jullie?
Vind ze m beide niet misstaan, maar zou ook voor de eerste gaan idd.
Idd de eerste band vind ik ook het mooiste.
De eerste staat zeker beter