Kan al die verschillende bandjes goed hebben hoor. Veelzijdig horloge!
Ja daar ben ik nu ook achter
Heb hem maar uit de verkoop gehaald, zonde om hem weg te doen.
Wat is het referentie nr van dit horloge?
SC107 Paleograph
Dat is wekelijk een hele mooie Meistersinger!
Een chronograaf, volgens mij de enige van Meistersinger.
Ik vind Meistersinger best prijzig, maar dit is wel een hele dure
Daar had je zeker spijt van gekregen
Bedankt. Schitterend horloge, 43 mm is mij iets te groot helaas.
Dat denk ik ook
Heel tof merk dit, en volg graag dit topic. Zelf ben ik in het bezit van een Salthora Meta X in blauw maar even geen toegang tot foto om te posten. Dat zal ik later doen.
Waar ik benieuwd naar ben is of hier mensen met een Metris zijn?? En specifiek een Metris Bronze? Daar ben ik een keer benieuwd naar, hoe mensen dat horloge ervaren. Thanks!!
Gr, Robin.
Ik krijg morgen een Perigraph Bronze Line binnen. Ik ben heel benieuwd naar de bronzen kast, ik zal het delen.
Een Metris is 38mm en de Perigraph 43, dat is dus nogal een verschil.
Klopt, maar ik meen dat de kastvorm van de Metris ervoor zorgt dat hij wat groter lijkt te dragen.
38mm is een beetje mijn ondermaat qua diameter dus vandaar dat ik ook benieuwd ben hoe mensen dit ervaren.
Het kan best dat hij wat groter draagt, maar ik denk toch een enorm verschil met je Salthora Meta X van 43mm.
De 40mmâs zoals bv Pangeaes en Salthoras vind ik al aan de kleine kant. Ik vermoed dat het dus een vrij klein horloge blijft.
Geweldig trouwens hĂš, zoân jumping hour?
Ja die jump op het hele uur is heerlijk! En ik realiseer me heel goed dat het een flink ander horloge is en eigenlijk niet te vergelijken! Maar, de Salthora Meta X zit aan de top end van mijn collectie qua maat, moet alleen de Oris Aquis Depth Gauge voor zich dulden. Rest is vergelijkbaar of kleiner dan datâŠ
âVroegerâ zat ik dat MeisterSinger zĂł te eye-ballen , dat ik van de meeste modellen de kleinste verschillen en opmerkelijkheden kon benoemenâŠ
V.w.b die vraag over aantallen :
Jaren geleden waren ze het overzicht volgens mij al een beetje kwijt⊠of in het begin niet écht gedocumenteerd
Er is ooit eens aan een officieel MS-forum begonnen , maar ook dat is nooit , ondanks wat duw en trekwerk echt van de grond gekomen ⊠meen dat ik zelfs toen het allereerste âlidâ wasâŠ
De vraag was toen een boek te maken , met de modellen en eventuele variantenâŠ
Ik heb het de laatste tijd een beetje losgelaten. Natuurlijk nog altijd wel een beetje een zwak , maar dat zijn dan meestal de wat vroegere modellen.,
Bedoel je de Singular of de Paleograph?
Qua chronographs heeft MeisterSinger volgens mij de Singular, Paleograph, en de Singulator uitgebracht. Persoonlijk hou ik daar wel van in combinatie met de âeinzeigerâ.
Ik bedoelde de Paleograph, die vind ik heel mooi!
De Singular was ik even vergeten, dat is idd ook een chronograaf.
De Singulator is dat niet. Dat is een regulator, maar dan natuurlijk net weer even iets anders
Yes inderdaad.
Nooit gezien, maar wellicht leuk voor de collectie?