Meistersinger Only

Ik ben die advertentie al wel wel eens tegengekomen, maar voor dat geld liever één Lunascope.

Of nog liever Longines Master retrograde moonphase.

Maar wederom bedankt voor de tip​:+1::grinning:

1 like

Bijna weekend

7 likes

Die Lunascope, die staat bij mij ook op de long list. Mooie wijzerplaat! Zou hem graag in het blauw hebben😍

1 like

Als het ooit zover is idd de blauwe!
De ‘grijze’ of ‘gouden’ maan ben ik nog niet uit, maar ook voor mij long list, dus daar hoef ik me nog niet mee bezig te houden.

1 like

Goed weekend Meistersingerfans :+1:

13 likes

Wow die staat echt mooi op de pols.

1 like

Crosspostje :slightly_smiling_face:

6 likes

Da’s een mooie hoor, en naar mijn idee een perfecte band ook
Kun je zeggen welke band dat is :sunglasses:

Het is de band waar het horloge op kwam.
Vintage calf leather handseam, brown.
Zo staat het in de folder :slightly_smiling_face:

1 like

Oei, dat had ik niet gezien, staat netjes hoor :+1:

Oef, die is echt prachtig. Nadat ik aangenaam verrast werd door de…

,

…moet ik eerlijk zeggen dat ik inmiddels aan het loeren ben naar de bronzen Metris.

Ik heb de trekker nog niet overgehaald, maar deze Perigraph maakt het moeilijker om me te beheersen. :wink:

3 likes

Ik vind die Neo’s zo mooi. Maar ik ben bang voor het kunststof “glaasje”.
Krast het niet heel erg snel?

In het echt nog mooier dan op de foto. :blush:
Ik heb nog geen last van krassen maar ben er ook zuinig op. Je kunt krasjes er normaal gesproken wel goed uit poetsen met Polywatch.

Ja, die vrijheid-editie is ook heel bijzonder!
Meistersinger heeft zoveel leuks.

Ik heb voor de Perigraph gekozen omdat ik ook graag één met een wat ‘drukkere’ wijzerplaat wilde.
Ik dacht ooit de blauwe variant aan te schaffen, maar toen ik de bronze edition tegenkwam wist ik dat het die moest worden.
De combinatie van het (heel donkere) blauw, met het brons is geweldig. De band maakt het voor mij helemaal af.

De Metris heeft dezelfde kleur wijzerplaat en band, maar een andere kastvorm en maat (38 tov 43mm), maar dat is je vast bekend. Ik denk dat het een prachtige Meistersinger is en ik kan hem je alleen maar aanraden🙂

1 like

Ik stem voor een HFLE MS 2022!

1 like

Toch is die Perigraph ook heel, heel mooi. Inderdaad vanwege de wijzerplaatindeling ook echt anders.

Het materiaal en de kleurstelling maakt alle drie de modellen bijzonder. De kastvorm van de Metris trekt me wel het meeste, denk ik. :thinking:

De 43mm van de andere twee, dat is of lijkt wel een dingetje. Hoewel de Perigraph op jouw pols niet heel groot lijkt. Hoe groot zijn jouw polsen als ik vragen mag?

Dat zou mijn eerste HFLE worden! :+1:

1 like

Ik weet niet hoe groot mijn polsen zijn, nooit gemeten, maar ik heb zeker geen grote of dikke polsen.
Als ik horloges met stalen banden koop moet ik er eigenlijk altijd precies 3 schakels uithalen.
Ik zal ze eens meten, ben nu zelf ook benieuwd.:slightly_smiling_face:

2 likes

4 likes

Ja de mijne dus ook :slight_smile:

1 like