Prachtig!!! De Metris Bronze staat hoog op mijn wishlist maar dit mag er ook echt zijn!!
Same here, ben die Metris al een tijdje aant volgen. Tot nu toe komt er echter steeds iets tussen
Bwoah, die is vet!!! Heel tof!! goede keus, en uiteraard heel veel draagplezier! Waar hebbie hem vandaan? En wat is ongeveer je polsmaat?
Denk met dit bericht dat hij wel weer een plekkie opgeschoven is. Maar, eerst nog twee andere horloges in aantocht…
Ik zit even door deze thread te bladeren en dan zie ik tot mijn schaamte dat ik nog geen foto van mijn nieuwe Salthora Meta X geplaatst had. Bij deze.
Een aantal posts geleden plaatste ik dat mijn No.03 eruit ging en dat ik tzt een andere MS zou kopen. Nou, die andere was er eerder dan dat de No.03 eruit was, maar die is van de week ook verkocht.
De Salthora Meta X:
Ik had m’n Salthora op een NATO gedaan. Maar ik miste de originele band. Deze gebruik ik niet omdat ik originele banden netjes wil houden.
Op eBay kwam ik deze Eulit band tegen.
Wat een fijne band! Zacht leer en mooie afwerking.
Tof die Salthora Meta X!
Heel erg mooi John.
Hallo ik ben Kees en recent eigenaar geworden van een Meistersinger limited edition NL2020. Al jaren naar dit merk gekeken en nu eindelijk een mooi exemplaar aangeschaft. Zijn er bij jullie nog wetenswaardigheden van deze uitvoering bekend ?. Zo staat er aan de binnenzijde DM17.6/XXX betekend dit dat het uurwerk in 2017 is geassembleerd ?. Sinds gisteren lid van dit forum en er al veel leesplezier aan gehad.
Nieuw toestelletje van Meistersinger: de Bell Hora.
Met een belletje op het hele uur.
En dat voor maar 3490 uurioos.