Mooi duo!
Ze draven een beetje te ver door wat mij betreft…
Zo een No1 of No3 is prachtig in zijn eenvoud
Klopt. Maar ze kunnen daar niet stoppen met ontwikkelen natuurlijk. Het is in ieder geval geen Seiko of Rolex die constant dezelfde horloges uitbrengen onder een andere naam of nummer…
De Circularis CC108 in (zo goed als) al haar glorie. Alleen een zonnestraal op de plaat maakt ze nog knapper…
Mooi achterkantje
Ik ben toe aan een nieuwe Meistersinger heb ik besloten. Ik heb er al jaren twee. In de tijd dat ik die beide horloges aanschafte was bestellen via internet minder gebruikelijk. In deze tijd lijkt het meer regel dan uitzondering.
Ik zou graag een No3 aanschaffen (AM908). Na wat rond zoeken op internet kwam ik een aanbieding tegen bij Uhrenvielfalt. (mag geen link plaatsen). Daar kost het horloge €1300.
Iemand ervaring met bestellen op internet en specifiek Duitsland?
Ik zie bij Nederlandse juweliers maar weinig aanbiedingen.
Afspraak maken bij een Nederlandse dealer, interesse tonen in het horloge, even kijken hoe hij staat. Als dat allemaal achter de rug is dan kun je het meestal wel over de prijs hebben, maar weet zo even niet uit mijn hoofd hoe groot het verschil met Duitsland is…
Zo jammer dat ik de mijne pas verkocht heb. Had je m over kunnen nemen.
Ik heb er een tijdje heel appelig naar zitten staren…
Had je niet even kunnen wachten?
Ik mag hier helaas nog niets verkopen, en het ook niet melden dat ik iets te koop heb. Toen heb ik het maar op het overprijsde Catawiki gezet.
Ah ok, wel een goede prijs gekregen? Inclusief de commissie die je aan Cata moet betalen?
Een prijs is nooit goed genoeg.
Ik had meer willen krijgen.
En Catawiki vraagt veel te veel. Maar dat is bekend…
Volgens mij ben ik nog steeds uniek hier op het forum met de NEO in 36mm blauw & automaat?
Zie ze werkelijk waar nooit!
Komt waarschijnlijk door het damesmaatje
.
.
.
.
(Geintje )
Het staat m goed!