Mijn Salthora Meta X op Navy blauwe Tropic
Waar is dit?
Rikkoert Schoonhoven
Mooi maar zo duur
Dit is 1 van mijn wens horloges. Maar dan de zwarte versie.
Bedoel je een perigraph Black Line, dus met zwarte kast?
Ik heb één black line edition
een singulator. Meistersingers regelateur in een mooie matzwarte kast
Prachthorloge.
Al eens op een mesh band geprobeerd?
Dat maakt een behoorlijk verschil.
Ik zag het.
En het eerste wat bij me op kwam was dat er teveel tekst op de wijzerplaat stond.
Het logo was genoeg geweest. Naar mijn bescheiden mening.
Ik heb het horloge niet meer.
En ik vind een mesh band zo’n beetje het allerlelijkste wat je een horloge kunt aandoen.
Prachtig Meistersingers nieuwe Stratoscope.
Maar pfff 3690€, dat is niet mis. Dat gaat hem helaas niet worden, zeker 2x te duur.
Meistersingers-horloges schrijven in het begin ook enorm hard af. Vanaf 40% van de listprijs redelijk stabiel, maar die 60% ben je kwijt op de eerste dag denk ik.
Ik krijg nieuwe Meistersingers in de garantie niet verkocht 50+ % onder list.
Buiten de waardevastheid van een hamburger, blijf ik vele Meistersingers plaatjes-van-horloges vinden, ze worden er immers niet minder mooi van
Is inderdaad veel te veel geld.
Wat ik alleen niet begrijp, is dat ik zelden tot nooit een gebruikte lunascope vind. Ik zou er graag een voor 40% van de listprijs oppikken.
Zelfde geldt voor de Christopher Ward moonglow. Nieuw iets te duur wat mij betreft. Maar gebruikt zie ik er nooit een.
Vandaag nog naar die moonglow gekeken… Heel mooi maar wel prijzig…
Eerst maar die nieuwe C63 Sealander… als we het over value for money hebben kan je daar zeker mee voor de dag komen.
Moderne CW’s zie je sowieso niet veel tweedehands… op Chrono24 staan er maar weinig.